Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Va fi compania ta un lider al revolutiei customer service?

de Alexandra Popescu 29 Iun. 2014 2353
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Notiunea "lideri de piata" evoca firme cu nume mari, cu bugete impresionante si resurse pentru dezvoltarea produselor interesante de pe scara de lux, reusind astfel sa faca o impresie buna consumatorilor.

 
Aceste companii incearca sa castige pe partea de client service cu similara gandire "mai mare este mai bine". Chiar daca este bine intentionata, aceasta filozofie poate provoca in stafful centrelor masive de contact necesarul de a citi un script pentru a fi siguri de nivelul de baza al satisfactiei. Dar scopul satisfactiei de baza nu este nici inovator, nici perturbator. 
 
Daca inainte excelenta era in fiecare categorie, astazi, cand vine vorba de client service, companiile se axeaza mult pe satisfactie. Potrivit unei predictii facute de catre Customers 2020, serviciile pentru clienti vor fi, pana in anul 2020, factorul-cheie pe care consumatorii il vor lua in calcul atunci cand vor decide in privinta loialitatii brandului.
 
In continuare sunt enumerate 4 lectii pentru antreprenori, care pot fi aplicate in orice carma a afacerii:
 
1. Serviciul clienti este produsul
Companiile fac asistenta pentru clienti intr-un mod profesionist si investesc in acest serviciu, fiind o parte a culturii corporative si a strategiei de produs. 
Acestea sunt intrebarile pe care orice manager de produs ar trebui sa si le puna:
- Ce nevoi ale serviciului pentru clienti sunt nerezolvate?
- Cum le poate rezolva compania?
- Cum le rezolva competitia?
- Care dintre acestea o face foarte bine?
 
2. Agentii creeaza experiente memorabile ale serviciului pentru clienti
Intr-o afacere mica, o echipa a serviciului clienti ar putea avea numai doua sau trei persoane, insa acestea trebuie sa fie capabile sa gestioneze instantaneu problemele si sa ofere rezultate si raspunsuri prin intermediul oricarui canal pe care un consumator il utilizeaza. In companiile mari, aceste echipe sunt mult mai dezvoltate si au niveluri diferite de putere.
 
3. Self-service-ul pentru clienti este win-win
Prin existenta posibilitatii de a vizita site-ul unei companii si de a gasi usor raspunsuri la potentialele intrebari ale clientilor reusesti sa vii in intampinarea problemelor clientilor si, in plus, vei economisi o multime de bani. Afacerile mici care nu isi pot permite un staff pentru serviciul clienti gasesc beneficii imense intr-un canal self-service robust.
 
4. Creeaza iluzia personalizarii
Abordarea directa facuta de catre managerul companiei catre clienti functioneaza foarte bine pentru start-up-uri, mai ales ca echipele de management sunt puternic implicate in companie. Este foarte important sa faci experienta suportului online mai personalizata, reusind astfel sa iti si impresionezi clientii.
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: afacericustomer serviceclient serviceafaceri de succesrelatii clientisfaturi afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Rentabilitatea intreprinderii. Cum pot masura succesul afacerii mele

de Bianca Tila
08 Mai 2024
Viata de business nu se refuza doar la a comercializa un produs, ci are in compozitia sa elemente cheie, strategii de marketing, evaluarea ideii de...

Cum trebuie sa arate un plan de afaceri pentru un salon de infrumusetare

de Bianca Tila
09 Iul 2024
Planul de afaceri nu este un simplu document pe care alegi sa-l faci sau nu in parcursul tau de antreprenor. Planul de afaceri traseaza directia pe...

Afaceri cu melci. Cum poti incepe acest business

de Idei de afaceri
08 Feb 2023
Dupa ce v-ati familiarizat cu notiunile despre viata melcilor, cu procedeele si procesele de crestere a acestora in mediu controlat, acum este...

Strategia antreprenorului in afaceri

de Idei de afaceri
03 Sep 2024
Conform piramidei planificarii, strategia de afaceri sta la baza obiectivelor de afaceri si stabileste modalitatile de realizare a acestora. Ca si...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]