Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum trebuie sa va anuntati clientii ca veti creste preturile

de
7495 0 27 Mai. 2011
Management financiar


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.42
din 6 voturi
RATING UTILIZATORI

Aceasta este una dintre cele mai dificile situatii pentru antreprenori si manageri. Clientii existenti se pot decide sa renunte definitiv la serviciul sau produsul in cauza sau sa se mute in tabara concurentei. Niciuna dintre cele doua situatii nu este favorabila afacerii dvs. si de aceea aveti nevoie de o strategie care sa determine clientii sa nu renunte la dvs.

Primul pas pe care trebuie sa il parcurgeti inainte de a va notifica clientii cu privire la scumpirea preturilor este pregatirea lor cu o perioada de timp inainte de a pune noua politica de pret in practica. Perioada minima de acomodare este de o luna. Dati-le timp de acomodare  si, mai ales, lasati-le ocazia de a prospecta piata, astfel incat sa realizeze faptul ca inca detineti cea mai buna oferta.

Cand va anuntati consumatorii ca veti practica o crestere a preturilor sustinteti-va decizia cu ajutorul explicatiilor fondate (ex.:“Scumpirea gazelor duce la necesitatea de a ne mari pretul produselor.”). Lipsa acestora este vazuta ca o crestere de preturi nenecesara si incorecta in viziunea clientilor dvs. Un alt lucru important pe care trebuie sa il aveti in vedere este necesitatea de a va anunta clientii personal, daca acest lucru este posibil, sau macar pe cei mai importanti. Nu le comunicati noile schimbari prin fax, sau e-mail, ci prin telefon.

Clientii care ameninta ca vor apela la firmele cu care va aflati dvs. in concurenta, pot fi dezarmati cu usurinta daca va documentati temeinic inainte de a-i anunta cu privire la marirea preturilor. Va trebuie sa adunati informatii referitoare la ofertele competitorilor, la politica lor de pret, la demersurile necesare pentru un client de a-si schimba furnizorul.

Sa spunem ca dvs. aveti un magazin online care comercializeaza produse alimentare ecologice si doriti sa modificati preturile unora dintre acestea. Scoateti in evident faptul ca nu toate produsele se regasesc si in cadrul magazinelor detinute de competitorii dvs., ca sunteti singura firma care asigura livrare gratuita si faptul ca nu exista nicio siguranta ca preturile nu se vor schimba si in randul firmelor concurente.

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii




Acestea sunt simple exemple care pot descuraja clientii sa renunte la serviciile dvs. Indiferent de domeniul in care detineti o afacere va trebui sa folositi acele avantaje care sa prezinte interes pentru consumatori  si metodele potrivite care sa faca procesul de crestere a preturilor mai usor de acceptat.


Tags: crestera preturilorloialitate clientigestionare crizamanagement clienti

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum trebuie sa va anuntati clientii ca veti creste preturile
Rating:
Nota: 4.42 din 5 - 6 voturi.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

investitii

Intrebare: suntem o firma de investitii finaciare BITCOIN TRADING platim clienti cu 12% pe luna daca depune bani la firma noastra cu contract legal si fara clauze bani depusi se pot returna in termen de 5 zile daca clientul decide sa inchida contractul minim de investii este de 10.000 euro care noi oferim 12%

Raspuns: Posibila colaborare, lasati o adresa de mail.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton