Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum trebuie sa va anuntati clientii ca veti creste preturile
Aceasta este una dintre cele mai dificile situatii pentru antreprenori si manageri. Clientii existenti se pot decide sa renunte definitiv la serviciul sau produsul in cauza sau sa se mute in tabara concurentei. Niciuna dintre cele doua situatii nu este favorabila afacerii dvs. si de aceea aveti nevoie de o strategie care sa determine clientii sa nu renunte la dvs.
Primul pas pe care trebuie sa il parcurgeti inainte de a va notifica clientii cu privire la scumpirea preturilor este pregatirea lor cu o perioada de timp inainte de a pune noua politica de pret in practica. Perioada minima de acomodare este de o luna. Dati-le timp de acomodare si, mai ales, lasati-le ocazia de a prospecta piata, astfel incat sa realizeze faptul ca inca detineti cea mai buna oferta.Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Propriul meu plan de afaceri
Cand va anuntati consumatorii ca veti practica o crestere a preturilor sustinteti-va decizia cu ajutorul explicatiilor fondate (ex.:“Scumpirea gazelor duce la necesitatea de a ne mari pretul produselor.”). Lipsa acestora este vazuta ca o crestere de preturi nenecesara si incorecta in viziunea clientilor dvs. Un alt lucru important pe care trebuie sa il aveti in vedere este necesitatea de a va anunta clientii personal, daca acest lucru este posibil, sau macar pe cei mai importanti. Nu le comunicati noile schimbari prin fax, sau e-mail, ci prin telefon.
Clientii care ameninta ca vor apela la firmele cu care va aflati dvs. in concurenta, pot fi dezarmati cu usurinta daca va documentati temeinic inainte de a-i anunta cu privire la marirea preturilor. Va trebuie sa adunati informatii referitoare la ofertele competitorilor, la politica lor de pret, la demersurile necesare pentru un client de a-si schimba furnizorul.
Sa spunem ca dvs. aveti un magazin online care comercializeaza produse alimentare ecologice si doriti sa modificati preturile unora dintre acestea. Scoateti in evident faptul ca nu toate produsele se regasesc si in cadrul magazinelor detinute de competitorii dvs., ca sunteti singura firma care asigura livrare gratuita si faptul ca nu exista nicio siguranta ca preturile nu se vor schimba si in randul firmelor concurente.
Acestea sunt simple exemple care pot descuraja clientii sa renunte la serviciile dvs. Indiferent de domeniul in care detineti o afacere va trebui sa folositi acele avantaje care sa prezinte interes pentru consumatori si metodele potrivite care sa faca procesul de crestere a preturilor mai usor de acceptat.
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit