Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Comunicare eficienta in 17 reguli simple

Comunicarea se dovedeste ca fiind un element din ce in ce mai important la nivel de organizatie, companie. Comunicam si incercam sa ne facem intelesi, sa influentam, sa ne impunem, sa socializam si lista ramane deschisa. Adevarul este ca de multe ori apar conflicte in companiile care nu pun pret pe o comunicare eficienta.
Iata 17 reguli ale unei comunicari corecte, reguli extrase din cartea scrisa de Kate Keenan, “ Cum sa comunici”, din seria “Ghidul managerului eficient”:
Cresterea prepelitelor japoneze

Lavanda cultura care iti aduce minimum 8 000 de euro profit

Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
1. Pentru a comunica in mod corect si eficient trebuie sa iti ordonezi gandurile inainte de a le transmite, comunica.
2. Iti alegi cu atentie cuvintele si imaginile pe care le folosesti pentru a ajunge direct la tinta, iar tinta ta este sa fii corect inteles.
3. Spui clar ce ai de spus astfel incat lumea sa te inteleaga rapid.
4. Stii cum sa te folosesti de vocabular si de gramatica pentru a obtine un efect maxim.
5. Incerci sa folosesti imagini, grafice, parabole, umor - orice pentru ca esentialul din comunicarea ta sa fie inteles si retinut.
6. Cunosti modul in care propriile tale interese pot afecta transmiterea mesajelor.
7. Realizezi ca parerile tale si starea de spirit din momentul comunicarii pot impiedica receptionarea corecta a mesajelor.
8. Esti de acord ca numai cand receptorul raspunde se poate spune ca succesul comunicarii este deplin.
9. Pui periodic intrebari pentru a te asigura ca ai inteles corect ceea ce ti s-a comunicat.
10. Consideri ca omul este cel mai important element al procesului de comunicare?
11. Te abtii sa ii contrazici pe ceilalti.
12. Tolerezi pareri care difera de ale tale.
13. Ii lasi pe cei cu care vorbesti sa termine ce au de spus inainte de a te repezi cu propriile interventii.
14. Acorzi atentie maxima celor cu care vorbesti.
15. Aprecizei opiniile celorlalti pentru o comunicare mai eficienta.
16. Intelegi impactul major pe care il au pentru comunicare expresia fetei si gesturile.
17. Te asiguri ca limbajul corpului se potriveste cu mesajul pe care il exprimi pe cale verbala.
Citeste si articolul "Cum sa alegi strategia corecta de comunicare cu angajatii" >>
Ti-a placut acest articol?
Votati articolul
Nota: 3.55 din 5 - 110 voturi.Articole conexe
Ce spun directorii generali despre comunicare si afaceri publice
de Idei de afaceriCum sa alegi strategia corecta de comunicare cu angajatii?
de Teo ManoleCursuri de Comunicare Eficienta cu Rentrop & Straton
de Adela SimonescuMunca individuala sau in echipa? Partea a II-a: comunicare, increderea, asumarea riscurilor, buna functionare a echipei
de Anca GeorgescuAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de AFACERI 2022
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- 17 intrebari esentiale despre criptomonede! Gasesti raspunsurile impecabile in ghid!
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Cea mai profitabila cultura pe terenuri mici: LAVANDA! Profit de peste 8.000 de euro/ha!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- NOU: Ghid pentru plantatia ta de Paulownia - o afacere cu radacini viguroase si roade financiare bogate!