Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa va deschideti propriul call-center

59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Expansiunea rapida a firmelor si companiilor care necesita asistenta telefonica pentru clientii lor face posibil ca aceasta afacere sa intre in topul celor mai profitabile. Cu investitii initiale considerabile, putina experienta sau consultanta din partea expertilor din domeniu puteti si dvs sa va deschideti propriul call-center.

Inainte de a demara aceasta afacere este recomandat sa va consultati cu un specialist din domeniu si sa vizitati mai multe call-center-uri pentru a aduna informatii referitoare la echipament, software-uri, la numarul de angajati, la spatiul de care aveti nevoie samd.

Daca v-ati decis sa intrati in aceasta afacere, probabil ca stiti deja ce profil detine call-center-ul dvs. V-ati decis daca va fi un call-center de tip inhouse (va oferiti serviciile unui singur client) sau outsource (va oferiti serviciile catre mai multi clienti).

V-ati gandit sa oferiti servicii de asistenta tehnica, de vanzare prin telefon, de customer service? Orice alegere sau combinatie trebuie sustinuta de informatii specializate din domeniu. Pe baza deciziilor veti fi in stare sa va alcatuiti un plan de afaceri detaliat.

Dupa ce ati obtinut licentele de functionare puteti sa va proiectati un website pentru aceasta afacere. Acesta va fi suportul unde va veti prezenta ofertele, o sursa importanta de clienti si va va ajuta si in procesul de recrutare de personal.

Veti avea nevoie de calculatoare conectate la Internet, telefoane, casti samd. Ideea esentiala in alegerea echipamentului este ca in functie de calitatea si caracteristicile acestuia veti putea oferi anumite servicii sau nu. Daca nu detineti capital de investii solid puteti oricand sa va achizitionati echipamentul la mana a doua.

Rulajul personalului in aceasta afacere este considerabil mai mare decat in altele si este vital sa va desfasurati activitatea cu promptitudine. Luati-va masurile de precautie si tineti la indemana mai multe contacte de posibili angajati. Deloc nesemnificative vor fi cheltuielile de training ale staff-ului. Acestea se vor amortiza dupa o perioada de munca si retinerea angajatilor devine o latura importanta a acestei afaceri.
 
O alternativa la call-center-urile clasice sunt cele virtuale. Cu alte cuvinte, puteti angaja asistenti virtuali care necesita training si care apoi vor opera de la domiciliul lor. Aceasta activitate nu necesita prezenta unui supervisor deoarece, in prezent, puteti apela la serviciile companiilor abilitate in monitorizarea calitatii apelurilor pe care angajatii dvs le intretin.



Tags: call-centerafaceriantreprenor

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]