Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Ce afaceri sunt castigatoare pe timp de criza?
Discrepanta dintre dorinta consumatorilor de a-si satisface nevoile ca inainte de criza si realitatea lipsei banilor creeaza frustrari.
Distinctia dintre adevaratele nevoi ale consumatorului si comportamentul sau cauzat de recesiune reprezinta cheia pentru pozitionarea produselor si serviciilor in aceasta perioada.Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Propriul meu plan de afaceri
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Cultura castravetelui anti-diabet
In realitate, consumatorii nu isi doresc sa alerge dupa produse ieftine, ci sunt fortati sa o faca. Satisfactia primita in urma achizitionarii produselor si serviciilor este doar cea a economiilor realizate si a posibilitatii cumpararii mai multor produse si servicii cu aceeasi suma de bani.
Putine persoane sunt satisfacute de achizitia in sine a produsului. Cei mai multi oameni ar reveni la comportamentul de consum anterior crizei daca ar dispune de resursele financiare. Consumatorii nu vor sa cumpere mereu produse la reduceri, ci sa achizitioneze luxul pe care si-l pot permite.
In aceasta tensiune a clientilor sta cheia succesului ofertei de produse si servicii. Castigatorii sunt firmele care reusesc sa ofere produse cu valoare mare pentru clienti, dar la preturile pe care acestia si le pot permite.
Cu alte cuvinte, consumatorii cauta sa obtina eficienta maxima de la produsele cumparate. De exemplu, consumatorii evita sa cumpere produse „no-name” pentru ca diferenta de pret intre acestea si cele originale nu acopera riscul de pierdere a eficientei. Acest lucru se intampla si datorita reducerii generale a preturilor la multe produse de baza: unele alimente, imbracaminte si servicii.
Cum sa valorificati comportamentul de consum al clientilor in timpul crizei?
Articole conexe
Ce nevoi au clientii mei?
de Idei de afaceriContinutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari
de Idei de afaceriCum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile
de Teo ManoleCare sunt clientii unei afaceri do-it-yourself?
de Cosmin EnescuAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit