Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum identifici clientii-tinta ai afacerii tale si cum te promovezi?
Pentru a ajunge la costurile necesare unui start-up, este necesar sa vorbim un pic si de clientii carora te vei adresa.
Acestia trebuie identificati cu atentie in functie de afacerea pe care o desfasori. Pentru a te ghida mai bine iti voi oferi drept exemplu cum se face identificarea clientilor-tinta in cazul unui bar.
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia

Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate

Cultura de sofran
In functie de tipul de bar, putem avea urmatoarele categorii de clienti:
1. bar de cartier – clienti cu venituri medii, indiferent de sex, deci preturi mici si medii;
2. sport club – amatori si/sau impatimiti ai sportului, indeosebi barbati, minim 18 ani, preturi medii;
3. berarie – bautori de bere, barbati si femei, de toate varstele, preturi accesibile;
4. bar tematic – specific tematicii alese, preturi mai ridicate;
5. club – preturi ridicate, clienti sofisticati.
Strategia de promovare a afacerii
Cea mai buna promovare este recomandarea din partea clientilor satisfacuti. in plus, poti organiza evenimente sau te poti implica in evenimente caritabile pentru a avea expunere foarte buna.
De asemenea, in mediul online poti avea vizibilitate prin campanii de direct mailing, newsletter, iti poti crea un site de prezentare si poti face „abuz” de orice tehnica de marketing la indemana. Domeniul acesta este tot mai dezvoltat si iti permite sa te joci cum iti doresti, dar si cum te tine buzunarul.
O alta modalitate de promovare a barului promotiile interne oferite clientilor, fie pentru a-i atrage pe cei noi, fie pentru a-i fideliza pe cei mai vechi. Cu acest bagaj initial de informatii, nu-ti ramane decat sa iei deciziile corecte si sa iti faci un plan de afaceri detaliat si personalizat.
Succes!
Ti-a placut acest articol?
Votati articolul
Nota: 4.13 din 5 - 4 voturi.Articole conexe
Scumpiri pe linie in constructii, comert si industria prelucratoare. Afaceristii trag un semnal de alarma
de Idei de afaceriAfacerile din retail, pe plus in Romania. Crestere de 5,6% in primele doua luni din 2022
de Idei de afaceriStudiu: Cum trebuie sa comunice acum afacerile pentru a obtine profit
de Florin AmarieiDesi relatiile internationale sunt tensionate, la Bucuresti se organizeaza un nou forum de afaceri Romania-Turcia
de Florin AmarieiAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de AFACERI 2022
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- 17 intrebari esentiale despre criptomonede! Gasesti raspunsurile impecabile in ghid!
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Cea mai profitabila cultura pe terenuri mici: LAVANDA! Profit de peste 8.000 de euro/ha!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- NOU: Ghid pentru plantatia ta de Paulownia - o afacere cu radacini viguroase si roade financiare bogate!