Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum realizezi un plan de marketing perfect functional?
Planul de marketing reprezinta colectia de informatii pe baza carora vei lua unele dintre cele mai importante decizii cu putinta. Deciziile vor fi luate in contul afacerii tale si sunt, uneori, decisive pentru bunul ei mers.
Haideti sa vedem si care sunt aspectele esentiale de care tinem pentru a realiza un plan de marketing perfect functional:Cultura castravetelui anti-diabet
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Cresterea prepelitelor japoneze
1. In primul rand, tinem cont de faptul ca planul de marketing trebuie sa se dezvolte in cadrul unui plan de afaceri complet. Planul de marketing nu poate fi gandit in afara acestuia. Cu alte cuvinte, planul de marketing trebuie sa detina obiective care sa se sincronizeze cu restul obiectivelor afacerii.
2. Planul de marketing se realizeaza doar alaturi de specialisti in marketing si advertising. Acestia trebuie sprijiniti de contabili si avocati pentru ca eforturile de marketing sa fie unele corect calibrate si din punctul de vedere al calitatii si al puterii de infuzionare de capital.
3. Planul de marketing trebuie realizat pe baza unei viziuni clare. Cum aveti de gand sa va promovati produsele, serviciile, brandul? Ce strategii veti folosi pentru a castiga vizibilitate pe piata si pentru a va devansa competitorii?
In principiu, o regula esentiala pentru reusita unui plan de marketing este cea referitoare la necesitatea de a impune obiective in mod corect. Regula este simpla. Impunem obiective pe termen lung, care converg catre realizarea viziunii. La randul lor, obiectivele pe termen lung trebuie sprijinite de obiectivele pe termen scurt. Iata cum reusim sa cream un ciclu vital pe care sa mizeze intreg planul de marketing.
Mai mult, un plan de marketing corect este si cel care mizeaza pe cresteri mici si constante. Mergeti din aproape in aproape si atingeti-va obiectivele in mod calculat.
sursa foto: www.sxc.hu
Articole conexe
Afaceri cu trandafiri. Plan de marketing eficient
de Idei de afaceriCum sa realizezi un plan de marketing in 5 pasi
de Idei de afaceriCum se intocmeste un plan de marketing
de Marinache PaulaCum sa creezi un plan de marketing pas cu pas
de Andrioae RuxandraAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit