Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Greseli de marketing care ne duc afacerile spre esec!
Marketing-ul reprezinta motorul care ne pune afacerile in functiune si care ne pune afacerile pe drumul corect. In functie de strategiile de marketing pe care le adoptam si le implementam ne decidem o mare parte din succesul pe care il vom dobandi in afaceri. Statisticile spun ca o mare parte din afacerile nou demarate cunosc esecul extrem de rapid si multe greseli vin din directia marketing-ului.
Iata 4 greseli de marketing pe care trebuie sa le evitati pentru a va creste sansele de profitabilitate in afacerile dvs:Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Cultura castravetelui anti-diabet
Ghid practic Realizarea de sapun natural
1. Cheltuim prea mult si nu stim pe ce! Aceasta problema se intalneste in cazul multor antreprenori. Suntem tentati, mai mult ca orice, sa alocam sume mari de bani in departamentul de marketing, fiindca stim ca strategiile de marketing ne pot aduce succes teribil. Adevarul este ca mediul de afaceri ne pune la dispozitie numeroase oportunitati de a ne promova si de a ne comercializa produsele si serviciile fara sa ne rupem bugetul in doua.
2. Nu avem un plan de afaceri pe care sa ne bazam si pe baza caruia sa luam cele mai corecte decizii. Un plan de marketing se regaseste cel mai bine intr-un plan de afaceri solid. Planul de afaceri ne spune cum sa ne conducem afacerile pe timp de criza, ce accidente se pot petrece, ce probleme sa evitam si cum sa procedam cand ele apar, cum sa reducem costurile si cum sa ne eficientizam operatiunile.
3. Nu ne adaptam la schimbare. Iata una dintre greselile pe care multi antreprenori si multi marketeri o comit in mod frecvent si care duce la eses sigur. Am pornit o afacere cu produse cosmetice organice si am lansat doua linii principale de productie. Ceea ce trebuie sa intelegem de la bun inceput este faptul ca ne adresam unei audiente in deplina schimbare, in deplina dinamica. Este nevoie de bune abilitati de a ne adapta la orice schimbare dictata de audientele noastre tinta: necesitatea unor beneficii sporite, schimbarea unui ingredient, canalizarea mesajelor de promovare catre alte segmente ale audientei samd.
4. Reducem preturile cand nu ar trebui. Iata o alta greseala de marketing care ne poate aduce afacerile in pragul falimentului. Tentatia este uriasa cand criza isi face de cap si cand clientii par inabordabili prin intermediul altor solutii. Incercam sa ii retinem pe cei deja existenti, incercam sa cooptam alti clienti si sa ii recastigam pe cei pe care i-am pierdut. Lucrurile nu stau chiar atat de simplu pe cat par iar o singura decizie de a scadea preturile ne poate da peste cap intregul plan de marketing si intregul plan de afaceri.
Articole conexe
Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi
de Bianca TilaInfluencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie
de Bianca TilaStrategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaCifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit