Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

In marketing circula o veche zicala: Nu conteaza ce se spune despre firma ta atata timp cat i se pronunta numele corect!

de Antoaneta Paraschiv 28 Nov. 2014 3490
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Ca orice intreprinzator care se respecta, doriti ca presa sa scrie lucruri bune despre dvs. si despre afacerea pe care o conduceti. Un lucru este sigur: atata timp cat presa nu va cunoaste, cu siguranta nu va spune nimic.

Urmand sfaturile pe care vi le propunem in continuare, veti reusi sa va pastrati in permanenta in atentia mass media si sa va mariti considerabil vanzarile fara cheltuieli prea mari.

Trimiteti comunicatele de presa reprezentantilor mass media locale si nationale. Utilizati un “ceva“ care sa „agate“, sa diferentieze materialul dvs. de celelalte comunicate de presa.

De exemplu, daca aveti o firma de consultanta in domeniul fiscal, puteti mentiona cateva trucuri (legale, dar mai putin cunoscute de publicul larg) prin care clientii dvs. ar putea economisi bani frumosi. Nu uitati sa precizati adresa si numarul de telefon. Daca cititorii nu va pot contacta, efortul dvs. este zadarnic.

Atentie!
Timpul jurnalistilor este de obicei limitat. Aveti grija ca materialul pe care il trimiteti sa fie cat mai concis si mai bine organizat.
Daca scrisul nu este punctul dvs. forte, nu va cazniti sa redactati dvs. acest comunicat de presa. Faceti un barter cu un redactor, oferindui  produsele sau serviciile dvs. in schimbul redactarii unui material profesionist.

Alcatuiti o banca de adrese pentru a putea demara oricand o actiune de mailing. Oricand cititi intrun ziar sau revista un articol ce face referire la obiectul dvs. de activitate sau la o afacere asemanatoare, introduceti numele redactorului si adresa redactiei in banca dvs. de date.

Data urmatoare cand trimiteti comunicate de presa, puteti fi sigur ca nul veti uita. Puteti expedia mii de comunicate de presa in toata tara, dar daca nu le trimiteti persoanelor potrivite, practic va pierdeti timpul si banii.

Oferitiva gratuit serviciile reprezentantilor mass media , oricui ii place ideea de a obtine ceva pe gratis!

Oferiti brosuri gratuite. Trimiteti un comunicat de presa mediei locale si nationale si anexatii  si o brosura de sfaturi. De exemplu, daca sunteti specializat in probleme medicale, puteti publica un ghid, gen „10 sfaturi pentru a va mentine tanar“.

Colaborati cu alti intreprinzatori. Un decorator se poate „alia“ cu o agentie imobiliara prin care isi poate oferi serviciile. Un consultant in afaceri poate apela la o banca pentru a face rost de clienti (dintre cei care trebuie sasi alcatuiasca un plan de afaceri). Oferiti colaboratorilor dvs. un comision sau mentionatile numele in reclamele sau comunicatele dvs. de presa.

Concepeti un pliant de oferta referitor la firma dvs. Includeti numele dvs., numele firmei, biografia, adresa, telefonul, produsele sau serviciile pe care le oferiti (eventual pretul acestora si cateva cuvinte despre fiecare). Ganditi-va la un design simplu, astfel incat oferta sa fie usor de citit si sa poata fi trimisa prin fax. Cand primiti o solicitare din partea unui ziarist, fiti pregatit sai trimiteti imediat oferta. Promptitudinea dvs. va fi apreciata.

Organizati un concurs (la scara locala sau nationala, in functie de amploarea afacerii dvs.), cu ajutorul caruia sa va promovati produsele sau serviciile. Castigatorului ii puteti oferi serviciile dvs. timp de cateva luni.

Creati un cadru festiv pentru a va promova afacerea, gen „Festivalul berii Dreher“. Bineinteles, cadrul festiv trebuie adaptat afacerii dvs. incercati sa fiti creativ si amuzant; aveti grija sa concepeti „sarbatoarea“ astfel incat ea sa vizeze cat mai multe persoane. Cu cateva saptamani inainte de ziua cea mare, trimiteti comunicate de presa prin care sa anuntati sarbatoarea.

Folositi orice lansare a unui nou magazin sau produs pentru a initia o conferinta de presa. Invitati reprezentanti mass media si oferitile cat mai multe informatii interesante, prezentate cat mai activ.

La sfarsitul prezentarii oferiti tuturor participantilor cate o mapa de presa cu toate informatiile care lear putea fi utile (nu omiteti cifre, nume, date concrete, fotografii) si eventual cate o mostra a unui produs pe care lati prezentat. O impresie buna lasa o gustare (bufet suedez, cocteil) servita la final.


Tags: afacereafaceremarketingpresamesaje de presa

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi

de Bianca Tila
07 Mai 2024
Antreprenorii recurg adesea la datele calitative si cantitative pentru a analiza modul in care activeaza firma. Cercetarea de marketing realizeaza...

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
06 Iun 2024
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sociale au...

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Marketingul ecologic. Cum poate fi folosit?

de Idei de afaceri
31 Ian 2024
Marketingul ecologic constituie o notiune prin care se intelege optimizarea politicii de intreprindere si de marketing in stransa corelatie cu...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]