Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
In marketing circula o veche zicala: Nu conteaza ce se spune despre firma ta atata timp cat i se pronunta numele corect!
Ca orice intreprinzator care se respecta, doriti ca presa sa scrie lucruri bune despre dvs. si despre afacerea pe care o conduceti. Un lucru este sigur: atata timp cat presa nu va cunoaste, cu siguranta nu va spune nimic.
Urmand sfaturile pe care vi le propunem in continuare, veti reusi sa va pastrati in permanenta in atentia mass media si sa va mariti considerabil vanzarile fara cheltuieli prea mari.Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Propriul meu plan de afaceri
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Trimiteti comunicatele de presa reprezentantilor mass media locale si nationale. Utilizati un “ceva“ care sa „agate“, sa diferentieze materialul dvs. de celelalte comunicate de presa.
De exemplu, daca aveti o firma de consultanta in domeniul fiscal, puteti mentiona cateva trucuri (legale, dar mai putin cunoscute de publicul larg) prin care clientii dvs. ar putea economisi bani frumosi. Nu uitati sa precizati adresa si numarul de telefon. Daca cititorii nu va pot contacta, efortul dvs. este zadarnic.
Atentie!
Timpul jurnalistilor este de obicei limitat. Aveti grija ca materialul pe care il trimiteti sa fie cat mai concis si mai bine organizat.
Daca scrisul nu este punctul dvs. forte, nu va cazniti sa redactati dvs. acest comunicat de presa. Faceti un barter cu un redactor, oferindui produsele sau serviciile dvs. in schimbul redactarii unui material profesionist.
Alcatuiti o banca de adrese pentru a putea demara oricand o actiune de mailing. Oricand cititi intrun ziar sau revista un articol ce face referire la obiectul dvs. de activitate sau la o afacere asemanatoare, introduceti numele redactorului si adresa redactiei in banca dvs. de date.
Data urmatoare cand trimiteti comunicate de presa, puteti fi sigur ca nul veti uita. Puteti expedia mii de comunicate de presa in toata tara, dar daca nu le trimiteti persoanelor potrivite, practic va pierdeti timpul si banii.
Oferitiva gratuit serviciile reprezentantilor mass media , oricui ii place ideea de a obtine ceva pe gratis!
Oferiti brosuri gratuite. Trimiteti un comunicat de presa mediei locale si nationale si anexatii si o brosura de sfaturi. De exemplu, daca sunteti specializat in probleme medicale, puteti publica un ghid, gen „10 sfaturi pentru a va mentine tanar“.
Colaborati cu alti intreprinzatori. Un decorator se poate „alia“ cu o agentie imobiliara prin care isi poate oferi serviciile. Un consultant in afaceri poate apela la o banca pentru a face rost de clienti (dintre cei care trebuie sasi alcatuiasca un plan de afaceri). Oferiti colaboratorilor dvs. un comision sau mentionatile numele in reclamele sau comunicatele dvs. de presa.
Concepeti un pliant de oferta referitor la firma dvs. Includeti numele dvs., numele firmei, biografia, adresa, telefonul, produsele sau serviciile pe care le oferiti (eventual pretul acestora si cateva cuvinte despre fiecare). Ganditi-va la un design simplu, astfel incat oferta sa fie usor de citit si sa poata fi trimisa prin fax. Cand primiti o solicitare din partea unui ziarist, fiti pregatit sai trimiteti imediat oferta. Promptitudinea dvs. va fi apreciata.
Organizati un concurs (la scara locala sau nationala, in functie de amploarea afacerii dvs.), cu ajutorul caruia sa va promovati produsele sau serviciile. Castigatorului ii puteti oferi serviciile dvs. timp de cateva luni.
Creati un cadru festiv pentru a va promova afacerea, gen „Festivalul berii Dreher“. Bineinteles, cadrul festiv trebuie adaptat afacerii dvs. incercati sa fiti creativ si amuzant; aveti grija sa concepeti „sarbatoarea“ astfel incat ea sa vizeze cat mai multe persoane. Cu cateva saptamani inainte de ziua cea mare, trimiteti comunicate de presa prin care sa anuntati sarbatoarea.
Folositi orice lansare a unui nou magazin sau produs pentru a initia o conferinta de presa. Invitati reprezentanti mass media si oferitile cat mai multe informatii interesante, prezentate cat mai activ.
La sfarsitul prezentarii oferiti tuturor participantilor cate o mapa de presa cu toate informatiile care lear putea fi utile (nu omiteti cifre, nume, date concrete, fotografii) si eventual cate o mostra a unui produs pe care lati prezentat. O impresie buna lasa o gustare (bufet suedez, cocteil) servita la final.
Articole conexe
Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi
de Bianca TilaInfluencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie
de Bianca TilaStrategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaMarketingul ecologic. Cum poate fi folosit?
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit