Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Marketingul senzorial - mirosul in afaceri
Mirosul este un simt esential in marketingul senzorial. Vanzarile pot inregistra o crestere considerabila daca il folosesti in afacerea ta.
Serviciile olfactive constau in dezvoltarea unor tehnologii de difuzare a parfumurilor in punctele de asteptare sau vanzare. Gama de arome este foarte variata, putand fi adaptata diferitelor tipuri de locatii.Cultura de sofran
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Cresterea prepelitelor japoneze
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Spre exemplu, tehnica aceasta se aplica nu numai in supermarket-uri: in sala de asteptare “Business Class” a companiei aeriene British Airways, din cadrul aeroportului Heathrow, se foloseste cu succes un parfum care aminteste de fanul proaspat cosit si de briza marii. Acesta ii creeaza clientului o stare foarte confortabila si ii transmite un mesaj de genul: “Relaxeaza-te, aminteste-ti de aceste clipe placute si mai calatoreste si alta data cu compania noastra".
Un alt exemplu: in Statele Unite, s-a efectuat un studiu interesant asupra unui grup de 1.000 de femei, carora li s-au prezentat patru perechi de ciorapi cu rugamintea de a o alege pe cea mai buna calitativ.
Cele patru perechi erau absolut identice, totusi 90% dintre femei au ales fara sa stea pe ganduri o anumita pereche, anume pe cea care fusese impregnata discret cu un parfum pe baza de hormoni masculini.
Mirosul nu este singurul simt care, daca este stimulat, duce la cresterea cifrei de afaceri. Si pipaitul joaca un rol important in luarea deciziei de a achizitiona un produs.
Dupa parerea lui Paco Underhill, punerea laolalta a puloverelor si a camasilor pe mese mari care sa permita studierea lor in voie, ii ofera clientului o stare de spirit pozitiva, datorita confortului creat, si il convinge sa cumpere.
Magazinele Gap din S.U.A. au optat pentru aceasta strategie care presupune, printre altele, un numar mai mare de vanzatori-supraveghetori, si rezultatele nu s-au lasat asteptate: dupa numai o luna de la aplicarea acestei idei, vanzarile au inregistrat o crestere considerabila.
Mareste-ti vanzarile cu 10% prin tehnici de marketing senzorial!
Articole conexe
Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi
de Bianca TilaInfluencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie
de Bianca TilaStrategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaCifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit