Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Marketingul senzorial - mirosul in afaceri

de
3396 0 26 Ian. 2016
Piata marketing


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.5
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

Mirosul este un simt esential in marketingul senzorial. Vanzarile pot inregistra o crestere considerabila daca il folosesti in afacerea ta.

Serviciile olfactive constau in dezvoltarea unor tehnologii de difuzare a parfumurilor in punctele de asteptare sau vanzare. Gama de arome este foarte variata, putand fi adaptata diferitelor tipuri de locatii.

Spre exemplu, tehnica aceasta se aplica nu numai in supermarket-uri: in sala de asteptare “Business Class” a companiei aeriene British Airways, din cadrul aeroportului Heathrow, se foloseste cu succes un parfum care aminteste de fanul proaspat cosit si de briza marii. Acesta ii creeaza clientului o stare foarte confortabila si ii transmite un mesaj de genul: “Relaxeaza-te, aminteste-ti de aceste clipe placute si mai calatoreste si alta data cu compania noastra".  

Un alt exemplu: in Statele Unite, s-a efectuat un studiu interesant asupra unui grup de 1.000 de femei, carora li s-au prezentat patru perechi de ciorapi cu rugamintea de a o alege pe cea mai buna calitativ.

Cele patru perechi erau absolut identice, totusi 90% dintre femei au ales fara sa stea pe ganduri o anumita pereche, anume pe cea care fusese impregnata discret cu un parfum pe baza de hormoni masculini.

Mirosul nu este singurul simt care, daca este stimulat, duce la cresterea cifrei de afaceri. Si pipaitul joaca un rol important in luarea deciziei de a achizitiona un produs.

Dupa parerea lui Paco Underhill, punerea laolalta a puloverelor si a camasilor pe mese mari care sa permita studierea lor in voie, ii ofera clientului o stare de spirit pozitiva, datorita confortului creat, si il convinge sa cumpere.

Magazinele Gap din S.U.A. au optat pentru aceasta strategie care presupune, printre altele, un numar mai mare de vanzatori-supraveghetori, si rezultatele nu s-au lasat asteptate: dupa numai o luna de la aplicarea acestei idei, vanzarile au inregistrat o crestere considerabila.


Mareste-ti vanzarile cu 10% prin tehnici de marketing senzorial!


Tags: afacerimarketingmarketing senzorialmirosparfumuriclientiafacere

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

Marketingul senzorial - mirosul in afaceri
Rating:
Nota: 4.5 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

SUA: Schimbarile de guvern din Romania au complicat mediul de afaceri

de Florin P. Amariei
27 Iun 2019
Departamentul de Stat al SUA arata intr-un raport ca schimbarile de guvern din Romania au complicat mediul de afaceri. Incepand din 2017,...

Cele mai bune 5 sfaturi de la antreprenori bogati pentru a avea succes in afaceri

de Florin P. Amariei
27 Feb 2019
Daca te gandesti sa pornesti o afacere, atunci iata ce sfaturi iti dau unii dintre cei mai bogati antreprenori din lume. Garanteaza-ti succesul!...

5 Strategii de marketing pentru orice afacere

de Camelia Diaconu
06 Sep 2019
Sa iti cresti ideea de business nu este deloc o activitate usoara. In primul rand, ai nevoie de o idee valida care sa prinda in fata publicului, iar...

Afacerile din industria de software romanesca depasesc 5,4 miliarde de euro in 2018

de Idei De Afaceri
30 Dec 2018
Industria de software este sectorul cel mai dinamic si cu cel mai mare potential de dezvoltare pentru Romania. ,,Este unul dintre domeniile cu care...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2019







Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016