Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Care este cel mai bun moment pentru a lansa o idee de afaceri?

67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Multi pot spune ca cel mai bun moment este cel in care ati gasit ideea si cat mai rapid. Exista, intr-adevar, riscul de a va fi furata, atunci cand vorbim despre o idee de afaceri exclusiva, unica sau foarte originala. Pe de alta parte, exista posibilitatea de a va tranforma ideea in esec daca nu detinet suportul specialistilor care sa va sfatuiasca cum sa procedati.

In primul rand, o idee poate fi furata si dupa ce ati lansat-o si v-ati demarat afacerea. Competitorii se pot dovedi de succes mai mare si va pot fura consumatorii carora va adresati produsele sau serviciile. Cu alte cuvinte, nu veti beneficia de intaietate decat atunci cand veniti cu idee originala si sustinuta de un plan de afaceri bine pus la punct care sa va ofere avantaje majore in fata concurentei.

Cooptati personal specializat care sa va ajute sa determinati cel mai bun moment pentru a va demara afacerea si cea mai buna modalitate de a va asigura succesul pe termen lung. Cel mai bun moment se poate dovedi ca fiind in prezent sau chiar peste cativa ani din momentul in care v-a venit o idee de afaceri.

Exista si cazuri in care o idee de afaceri se poate dovedi prea moderna pentru timpurile actuale si extrem de profitabila pentru anii care urmeaza.
Este recomandabil sa detineti sprijinul unui marketer cu experienta care sa va efectueze un studiu de piata privind cererile clientilor pentru solutiile pe care le prezentati, pregnanta nevoilor acestora pentru produsele sau serviciile pe care doriti sa le puneti la dispozitia lor samd.

Atunci cand nu exista o nevoie pe piata, ea poate fi creata, insa acest proces este unul care se va intinde pe perioade mai lungi de timp. O masa de consumatori trebuie educata si trebuie sa le proiectati o stare profunda de constientizare de nevoie pentru rezultatul afacerii dvs.

In acest sens, este benefic sa va demarati afacerea atunci cand se inregistreaza situatii clare in care va exista o cerere bine definita pentru produsele sau serviciile pe care le oferiti sau cand consumatorii carora va adresati detin un nivel ridicat de disponibilitate pentru achizitionarea lor.

Nu ignorati situatiile de criza economica atunci cand vine vorba de lansarea de afaceri ce implica cheltuieli mari pentru consumatori si veniti cu un plan de marketing care sa va spuna care sunt asteptarile de profit pentru fiecare jumatate de an sau an de vanzari. De asemenea, luati in calcul si existenta competitorilor care va pot umbri ideile de afaceri prin pregnanta si puterea lor pe piata.




Tags: afaceriidei de afaceriafacereplan de afacerilansare idei afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]