Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa nu iti ruinezi afacerea cu un plan de afaceri gresit!

61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Planul de afaceri ramane mana ta dreapta orice s-ar intampla. Desigur, in acest caz vom presupune ca este un plan de afaceri corect, viabil, complet functional. Poate ca este un plan de afaceri proiectat alaturi de specialisti si consultanti, persoane care te-au ajutat sa iti asiguri cele mai mari si solide sanse de succes.

Iata si cum arata planul de afaceri care iti poate ruina afacerile, plan de afaceri construit pe baza a trei greseli majore:

1. Un plan de afaceri care nu contine date si informatii, statistici si situatii financiare clare este unul complet inutil.
Aveti nevoie de cifre corecte si clare, cat mai apropiate de realitate daca nu se poate sa fie exacte. Pe baza acestor cifre veti realiza calcule si masuratori, veti incepe sa investiti timp si energie si bani, desigur.

2. Un plan de afaceri prea "optimist" este unul incorect si care va aduce numeroase probleme initiatorilor afacerii. Este bine sa fim optimisti in orice situatie, indiferent daca discutam despre viata personala sau despre cea profesionala. Dar intotdeauna este bine sa ne asteptam la ce e mai rau si sa fim pregatiti sa tinem piept celor mai dificile probleme. Doar astfel putem sa ne numim antreprenori precauti si gata sa rezolve orice problema.

3. Un plan de afaceri care sta prost la capitolul "cercetare" este unul care nu va aduce niciun beneficiu. Puteti sa il aruncati la cosul de gunoi sau sa il refaceti de la zero. De ce? Pentru ca toate detaliile unui plan de afaceri trebuie sa se afle in deplina sincronizare. Nu ganditi planul de afaceri ca pe o cutie in care aruncati diverse obiecte si ele se aseaza in mod natural, in timp. Adevarul este ca un plan de afaceri trebuie gandit ca un tot unitar.

Asa ca daca ati spus ca veti avea nevoie de 10.000 de euro pentru campaniile de marketing care sa va infranga competitorii si nu aveti date clare despre acesti competitori, totul s-a facut in van. Cifrele trebuie modificate, conditii si reguli trebuie schimbate si ele samd. Solutia este sa cercetati, de la bun inceput, totul despre competitorii dvs, clientii dvs ideali, angajatii si furnizorii potentiali si viitori. Impreuna cu restul detaliilor din planul dvs de afaceri, aceste informatii vor incepe sa lucreze si sa va ajute afacerea sa functioneze optim.


Tags: plan de afaceriafaceriplan afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]