Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Planul de afaceri si strategiile de pret care va elimina competitia
Planul de afaceri reprezinta o unealta vitala pentru bunul mers al afacerilor. Folosim planurile de afaceri in numeroase ocazii si descoperim faptul ca fara ele nu avem sanse reale de succes. Planul de afaceri trebuie sa se concentreze in mare parte si pe strategiile de pret pe care le veti folosi pentru a va atrage clienti si pentru a va elimina competitorii din joc.
Iata cateva aspecte de luat in calcul atunci cand vine vorba despre strategiile de pret pentru un plan de afaceri de succes:Ghid practic Realizarea de sapun natural
Cresterea prepelitelor japoneze
Propriul meu plan de afaceri
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
1. Planul de afaceri de succes se poate concentra pe strategii de pret de penetrare. In acest caz veti veni pe piata cu produse si servicii noi la preturi mult sub nivelul lor de acceptare. Cu alte cuvinte, se poate sa fiti pe minus pentru o perioada de timp, insa, in timp, cand veti creste preturile, nivelul profiturilor se va balansa in mod corect si va puteti acoperi gaurile de la inceput.
2. Planul de afaceri poate fi proiectat si in jurul unei strategii de preturi de eliminare totala a competitorilor. Aceasta strategie nu functioneaza in cazul oricarei afaceri si cei care o folosesc au nevoie de resurse financiare extensive. Strategiile de pret de eliminare completa a competitorilor se folosesc de preturi atat de scazute incat concurentii dvs nu vor avea nici cea mai mica sansa sa mai ramana in joc. Cu toate acestea, nu neglijati faptul ca o astfel de strategie cere timp si preturile scazute va sapa gauri in buzunare pana in momentul in care va veti fi scos din joc concurentii.
3. Planul de afaceri se poate concentra si pe strategii de pret alese pe baza asteptarilor si posibilitatilor audientelor carora va adresati. In acest caz, planul de afaceri trebuie sa contina si date si statistici care sa va spuna, in mod concret, care sunt asteptarile si posibilitatile de plata ale consumatorilor dvs ideali. In functie de aceste rezultate va puteti optimiza nivelul preturilor pentru a va creste sansele de acceptare din partea audientelor carora va adresati.
Aveti si alte sugestii pentru strategii de pret eficiente? Lasati-ne un comentariu si noi il vom analiza!
Articole conexe
Plan de afaceri florarie. Cum incepi o afacere cu flori de vanzare
de Bianca TilaPlan de afaceri cofetarie: Cum iti poti transforma pasiunea intr-un business profitabil
de Bianca TilaPlan de afaceri pentru o berarie. Cum poti impresiona investitorii
de Bianca TilaINS: Comertul cu ridicata a afisat cifre de afaceri in crestere
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit