Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum determini costurile estimative de startup?
Unul dintre motivele pentru care multi antreprenori nu mai ajung sa isi duca ideile de afaceri la statutul de afaceri profitabile este cel al estimarii defectuoase pentru costurile de startup. Nu stim cati bani ne trebuie si subestimam necesitatile financiare pentru a ne pune in practica ideile de afaceri. Riscam sa ramanem fara capital la mijloc de drum si sa risipim suma de bani si timpul pe care le-am investit pana in acest punct.
Iata cateva aspecte de care sa tineti cont cand doriti sa va determinati costurile estimative de startup:Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
1. Ideile de afaceri au nevoie de un plan de afaceri, aceasta fiind prima etapa pe care trebuie sa o indepliniti. Proiectati un plan de afaceri care sa va ajute sa va ordonati toate sursele care vor cere capital.
2. Stabiliti cheltuielile necesare activelor. Active sunt toate elementele pe care le veti folosi in contul afacerilor dvs, de la mobilier si echipamente pana la produse de papetarie. Stabiliti care vor fi sursele de cheltuieli din active si estimati care vor fi costurile necesare pentru a le acoperi.
3. Decideti-va care va fi graficul ierarhic al personalului. Care sunt angajatii de care veti avea nevoie pentru a va indeplini sarcinile si responsabilitatile pentru succesul afacerilor? Mult prea multi antreprenori considera ca pot face totul sau foarte mult, pe cont propriu. Mai devreme sau mai tarziu, multi dintre acestia, realizeaza ca nu se pot imparti in atat de multe directii si ca au nevoie de personal adiacent. Fiti realisti si stabiliti care sunt angajatii necesari si care va fi nivelul salarial pe care il veti acorda fiecaruia dintre acestia.
4. Ultimul aspect de care trebuie sa tineti cont, insa nu de importanta mai scazuta, este cel al taxelor, cheltuielilor de infiintare a firmei, necesare pentru obtinerea de autorizatii, licente si avize, pentru asigurari diverse si taxe administrative. Luati in calcul si posibilitatea de a lucra de la domiciliul personal, pentru a scadea cheltuielile necesare pentru acoperirea chiriilor.
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit