Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Nu face aceasta greseala de networking!

de
1496 0 10 Mar. 2011
Management


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

5 sfaturi pentru a evita o greseala comuna la evenimentele de afaceri. Nu cu foarte mult timp in urma, la un eveniment de networking la care participau 500 de oameni, speaker-ul a intrebat publicul: "Cati dintre voi ati venit azi aici in speranta ca veti face o afacere, sau poate chiar ca veti incheia o vanzare?" Majoritatea publicului a ridicat mana. Apoi tot speakerul a intrebat: "Cati dintre voi ati venit aici sperand ca veti cumpara ceva?" Nici macar o persoana nu a ridicat mana.

Asta este ceea ce eu numesc greseala de networking. Cred ca este ironic ca oamenii sunt atat de “deconectati” intr-un proces care este creat special pentru a conecta oamenii. Acest gen de deconectare duce la rezultate slabe, ceea ce determina oamenii sa creada ca networkingul nu functioneaza. Din ceea ce am experimentat in ultimii 26 de ani, am ajuns la concluzia ca networkingul functioneaza foarte bine.

Sfatul meu: nu face confuzie intre vanzare si networking.
Desigur, vor exista oameni care vor spune: “Dar am facut vanzari dupa ce am participat la un eveniment de networking.” Nu spun ca nu se intampla asta, ci doar ca oamenii vin special pentru asta. Nu este normal sa crezi ca sansele sunt in favoarea ta pentru a “vinde” la un eveniment de networking.

Deci, de ce mergem la un astfel de eveniment?

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Evaluarea Nationala Culegere exercitii rezolvate la limba romana clasa a VIII-a


Cel mai simplu si mai eficient mod de pregatire pentru examen Lucrarea Evaluarea Nationala Culegere de exercitii rezolvate la limba romana clasa a VIII-a contine o serie de modele de teste care respecta intocmai programa aprobata de Ministerul Educatiei Nationale  au acelasi format cu cel impus de Ministerul Educatiei...

Oferta Speciala
valabila 48h

Mergi pentru ca networkingul inseamna mai mult prospectare decat vanzare. Uneori, mergi pentru a-ti imbunatati vizibilitatea si pentru a face cunostinta cu oameni pe care nu i-ai intalnit niciodata si pe care altfel probabil ca nu ai reusi sa ii cunosti. Alteori, mergi pentru a oferi mai multa credibilitate oamenilor pe care ii stii. Iar uneori ai putea sa mergi pentru a cunoaste o referinta recomandata de un partener vechi si pentru a discuta despre o afacere.

Oricare ar fi cazul tau, adevaratii maestri in networking stiu ca aceste evenimente inseamna mai mult dezvoltarea relatiilor, si mai putin incheiere de vanzari. Vizibilitatea creste credibilitatea, ceea ce, in timp si cu efort depus, conduce la profitabilitate.

Pentru a face eforturile de networking sa functioneze, trebuie sa imbratisezi mentalitatea de “networking pentru dezvoltarea relatiilor”.

Iata 5 lucruri pe care trebuie sa ti le amintesti atunci cand mergi la un eveniment de networking:

1. Nu merge acolo pentru a vine, ci pentru a sta conectat cu alte persoane.
2. Poarta conversatii care au sens cu oamenii pe care ii intalnesti.
3. Pastreaza legatura cu oamenii pe care ii consideri interesanti sau pe care ii poti ajuta intr-un fel. Nu pastra legatura pentru a le vinde ceva.
4. Intalneste acei oameni pentru a invata mai multe despre ei, ca apoi sa ii intrebi cu ce le poti fi de ajutor.
5. Opteaza pentru relatii pe termen lung, nu pentru vanzari scurte.

 



Tags: networkingspeakervanzare

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Nu face aceasta greseala de networking!
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Esti introvertit? Iata cum poti sparge gheata la evenimente networking!

de Alexandra Popescu
04 Iun 2014
Succesul tine, in mare parte, de abilitatea de a-ti pune in evidenta punctele tale forte. Insa, daca se intampla sa fii timid sau introvertit, nu...

Greseli majore de networking? Iata doar 3 si cum sa le remediezi!

de Adela Simonescu
15 Feb 2013
Printre eforturile de promovare, cele de networking ocupa un loc important. Motivul este logic. Networking-ul functioneaza, insa nu in cazul tuturor....

Cele 3 reguli de aur pentru networking de succes!

de Maria Nicutar
27 Dec 2012
Oportunitatile de networking se pot transforma in oportunitati de afaceri, in ocazii de a coopta un expert in cadrul companiilor pe care le detinem,...

Top 3 greseli fatale in networking!

de Maria Nicutar
02 Ian 2012
Networking-ul devine un instrument din ce in ce mai puternic in mainile profesionistilor care inteleg conceptul din spatele acestei idei....

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Am fost ,,unul din ,,pionerii” fabricării pavelelor vibropresate in anii 1999-2005. Este idea...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016