Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Marii castigatori ai anului: Salamul de Sibiu si iaurtul Activia

de Matei Antonescu 09 Mai. 2014 2713
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Cu ocazia Galei Produsul Anului, printre cele 6 produse inovative care au primit eticheta rosie ce evidentiaza distinctia oferita pentru inovatie, se numara si Salamul de Sibiu si Iaurtul Activia.

Premiul "Produsul anului" pentru inovativitate a fost acordat pentru:

- Salamul de Sibiu produs de Reinert
- Iaurtul Activita Mic Dejun de la Danone
- TedyGo! de la Tymbark
- Ariel 3 in 1 PODS, de la Procter & Gamble
- Supramax articulatii, de la Zdrovit Romania
-  MemoPlus 2 Go, de la Walmark Romania


In vederea acordarii distinctiilor, a fost efectuat un sondaj de opinie in randul consmatorilor.

„Editia din acest an a continuat in spiritul diversificarii categoriilor, cu noi tipuri de produse, de genul suplimentelor alimentare, acceptand provocarea de a se supune testului consumatorilor si a se inscrie in cursa pentru a fi desemnate Produsul Anului 2014, in materie de inovatie”, a precizat Mihael Paduraru, project manager Media Concept Store, care a subliniat ca acest concept nu este unul nou, el fiind introdus in Frante in urma cu 25 de ani si, in prezent, fiind inclus si utilizat in 35 de tari. Romania este una dintre tarile nou incluse in randul celor in care deja este prezent acest concept.


Studiul a fost realizat in luna aprilie 2014 si a fost luat in calcul un esantion de 4.000 de consumatori romani, constituit din persoane cu varste de peste 18 ani, intr-un esantion reprezentativ la nivel national.

Criteriile de care se tine cont pentru acordarea premiilor: atractivitate, inovatie si satisfactie.

Produsele care au castigat aceasta distinctie vor purta eticheta rosie timp de un an, eticheta pe care scrie "Produsul anului".




Tags: produsul anuluiproduse cumparate frecventproduse premiate in romania

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]