Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Comportamentul consumatorilor si psihologia din spatele sau

de
2156 0 26 Iun. 2011
Piata marketing


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

In contextul actual ne dam seama din ce in ce mai mult de optiunile pe care consumatorii le au la dispozitie atunci cand isi iau deciziile de achizitionare. Fiecare produs este reprezentat de zeci sau sute de marci diferite, fiecare cu seturi noi de caracteristici, imagine, pret si reputatie. Intr-o asemenea jungla doar cei mai buni vor rezista si vor castiga.

Cu cat optiunile se maresc, cu atat devine mai imperios pentru afaceri procesul de intelegere a psihologiei consumatorilor. Noi tehnici de studiu au aparut in domeniul neuromarketing-ului. Acesta se ocupa cu analiza factorilor decizionali ai consumatorilor si modului in care acestia pot fi influentati.

In prezent, marile companii investesc din ce in ce mai multi bani in procesele de analizare a gandirii consumatorilor. Cum se decid sa achizitioneze un produs in defavoarea altuia? Cand este cel mai bun moment pentru lansarea unui anumit produs? In ce perioada a lunii, anului exista o nevoie mai mare pentru anumite produse? Ce sume de bani sunt dispusi clientii sa plateasca pentru un anumit produs? Ce culori atrag atentia consumatorilor cand vorbim despre un produs x? Unde trebuie asezat un produs pe raft pentru un maxim de vizibilitate?

Iata doar cateva dintre miile de intrebari care framanta personalul responsabil cu vanzarile si care au nevoie de raspunsuri exacte pentru profituri stabile si mari.

Metodele cele mai viabile prin care se pot stabili strategiile de actiune vin din cadrul  testelor, focus-grupurilor, a sondajelor aplicate in randul consumatorilor. Datele obtinute sunt cele care trebuie sa dicteze gandirea marketerilor si advertiserilor.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Evaluarea Nationala Culegere exercitii rezolvate la matematica clasa a VIII-a


Prin Culegerea de probleme si exercitii copilul tau si matematica vor deveni cei mai buni prieteni Vei spune poate ca ai biblioteca plina ochi de carti si culegeri de matematica din toate timpurile mai de pe vremea ta cand Gheba si Petrica dadeau de furca micilor matematicieni sau mai recente raportate la noile programe...

Oferta Speciala
valabila 48h

Din acest punct se pleaca cu ideile pentru prototipul produsului si tot aici trebuie sa se ajunga cu finalizarea produsului. Companiile trebuie sa se asigure ca pe piata vor intra produsele pentru care exista o cerere bine definita si stabila.

O modalitate de a ne asigura ca nu se incepe o productie costisitoare de item-uri este testarea produsului de catre un numar larg de consumatori. Incurajati feedback-ul cat mai detaliat si inregistrati toate informatiile, deoarece pe baza acestora se vor implementa si adopta strategiile de modificare a produselor.

Un lucru important pe care trebuie sa il aveti in vedere este competitia. Testati produsele acestora si faceti o paralela intre ele si cele proiectate de dvs. Masurati avantajele si dezavantajele si asigurati-va ca detineti cateva puncte forte care sa va detaseze de concurenta. Consumatorii gandesc intotdeauna in beneficiul lor si doresc produse care sa fie in topul celor existente pe piata.




Tags: psihologia consumatorilorneuromarketingtestarea produselor

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Comportamentul consumatorilor si psihologia din spatele sau
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Am fost ,,unul din ,,pionerii” fabricării pavelelor vibropresate in anii 1999-2005. Este idea...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016