Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Monica Mircea: Anul acesta Facebook va lua minimum 40% din bugetele totale din digital

de Adela Simonescu 01 Mai. 2012 4128
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Brand awareness, vizibilitate, facilitarea eforturilor de promovare de produse si servicii, managementul reputatiei sunt doar cateva dintre aspectele de interes major pentru numerosi antreprenori romani. Multi au constientizat faptul ca interactiunea, socializarea, sharing-ul sunt elemente esentiale pentru afaceri profitabile.

„Ce face intr-adevar Facebook e ca iti da o baza de date si, ulterior, tu poti masura relevanta oricarei initiative. Te ajuta si sa-ti dai seama cat de mult te apreciaza publicul“, explica pentru Capital Monica Mircea, coproprietara Happy Digital, agentie de marketing.

Happy Digital a ajuns la afaceri de putin peste 150.000 de euro in anul 2011, bani obtinuti numai cu Facebook. Coproprietara Happy Digital noteaza faptul ca "anul acesta Facebook va lua minimum 40% din bugetele totale din digital".

De asemenea, Monica Mircea mai noteaza faptul ca Facebook reprezinta o modalitate viabila prin care se poate comunica direct cu clientii, pentru sondarea opiniilor, pentru urmarirea anumitor preferinte si tendinte.

Cu toate acestea, promovarea prin intermediul Facebook nu se adreseaza tuturor. Exista afaceri pentru care mediul online interactiv poate face mai mult rau, daramand imagini sau chiar derularea unei afaceri. „Eu nu cred ca pe Facebook e locul tuturor firmelor. Daca esti un fast-food, mai bine stai la locul tau ca s-ar putea sa-ti faci mai mult rau. Cu siguranta dauneaza imaginii daca vin vreo 500 de oameni si-ti spun ca s-au facut cat malul de la hamburgerii tai“, explica Monica Mircea.

Coproprietara Happy Digital mai subliniaza si faptul ca multi antreprenori au constientizat faptul ca Facebook ajuta, insa sunt inca multi care nu ii inteleg aplicabilitatea, noteaza Capital.


Tags: facebook afaceriafaceri facebookpromovare pe facebook

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]