Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

3 tendinte in sectorul alimentar american

de
1075 0 22 Mai. 2014
Afaceri de pretutindeni


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Ceea ce mancam si modul in care o facem indica mult mai mult decat simpla stare a farfuriilor noastre. Obiceiurile alimentare sunt, de fapt, o adevarata reflexie a evolutiei modelor de consum. Marcile au inteles bine acest lucru si isi adapteaza comunicarea la comportamentele noastre. In acest context, biroul de analiza a tendintelor Urban Sublime prezinta pe site-ul Influencia.net trei tendinte alimentare din Statele Unite ale Americii care n-ar trebui ratate.


Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii




Mix&Match
Despre Mix&Match (arta de a mixa si de a asambla) se vorbeste indeosebi in sectorul modei. De putin timp, aceasta tehnica este vizibila si in sectorul alimentar. Amestecati doua concepte: tendinta culinara este de melanj. Unele companii asociaza un personaj sau o poveste cu o specialitate culinara pentru a-si intari conceptul de marketing, precum marca "The Fat Witch" din New York, a carei muza este o vrajitoare rea, iar specialitatea este prajitura cu ciocolata (brownie). Personalizarea a permis iesirea din anonimat si diferentierea unui aliment vandut de sute de distribuitori. Alt avantaj: crearea unei legaturi de simpatie cu publicul sau, deci amorsarea unei relatii marca-client.
Alte firme se inspira din doua specialitati culinare si le mixeaza pentru a crea un concept si mai puternic. Rezultatul este uneori surprinzator. Cel mai bun exemplu este "Cronut", o fuziune intre un corn croissant si o gogoasa donut, inventata de patiserul Dominique Ansel si reluata de toate brutariile newyorkeze.
 
Get snob
Se ia un produs culinar simplu si se imburghezeste: pizza devine o mancare cu trufe, buletele de carne sunt prezentate precum burgerii in restaurantele luxoase, iar sandvisurile isi recastiga titlul de noblete cu ajutorul unor ingrediente de calitate. Revansa mancarurilor simple din copilaria noastra este abia la inceput.
 
Flash Food 
Mancarea inseamna timp: pentru placere sau mancat "la botul calului", hrana este din ce in ce mai mult o chestiune de timing, raspunzand la nevoi contradictorii. Conceptul Flash Food il depaseste de acum pe cel de fast food, ritmurile vietii si ale consumatiei fiind considerabil accelerate. Nu mai consumam fast food, ci hrana fulger, devorata imediat si la fel de rapid de cumparat.
In definitiv, o anumita contradictie a modelor de consum alimentar revine in actualitate. Consumatorii sunt avizi de noi concepte si de noi experiente. Unele sunt de a consuma in mod extrem de rapid, potolindu-le nevoia de optimizare a timpului. In alte momente, clientul poate decide sa-si aloce un larg segment orar pentru alimentatie. Totul depinde de experienta pe care marcile o vor propune.
 


Tags: alimentatiestatele unitetendintemix&matchget snobflash food

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

3 tendinte in sectorul alimentar american
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Magazin haine copii

Intrebare: Buna ziua as dori sa deschid o mica afacere si m-am gindit la un magazin cu haine pentru copii 0-10 ani.as vrea sa stiu daca ar putea fi profitabila si ce pasi ar trebui sa urmez pentru a o deschide.

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton