Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Tehnici de scriere a reclamelor inspirate de Shakespeare

de
1481 0 29 Oct. 2014
Coaching


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI
Tehnici de scriere a reclamelor inspirate de Shakespeare

Cand vine vorba despre reclame de tip Google, ne gandim la un limbaj complex, fraze memorabile care sa rimeze, fraze care te indeamna sa "reading between the lines". De fapt, nu-i chiar asa. Putem lua cateva lectii de scris de la marele Shakespeare, chiar si cand vine vorba despre a scrie trei randuri in copywriting. Ceea ce pare atat simplu astfel incat si un computer ar putea scrie, este de fapt o arta pe care cei din marketing o pot dezvolta la standarde inalte.


Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii



Mai jos ai cateva idei care sa iti clarifice ideea de advertising inspirate din scrierile lui Shakespeare ( nu-i nevoie de vreo gondola pentru a putea citi):
 
1. Cerceteaza competitia
 
Probabil ai mai facut asta  pentru a gasi cuvinte-cheie, si este recomandabil s-o faci din nou. Acorda atentie reclamelor competitiei si gandeste-te cum ai proceda in cazul in care ar trebui sa iti scrii propriile reclame la produsul tau – depaseste creativitatea competitiei.
 
2. Compune un concept catchy
 
Inspira-te din Shakespeare: trebuie sa faci pe plac  publicului. Nu uita ca scrii textul reclamelor. Cineva trebuie sa le citeasca, deci nu-i tortura pe cei care o fac. Cum ar fi sa pui o intrebare care vorbeste despre o problema pe care clientul incearca sa o rezolve? Utilizatorul isi va da seama ca ai acel raspuns si va fi tentat sa acceseze reclama.
 
3. Fii cat mai clar
 
Ai trei randuri care trebuie sa transmita mesajul tau. Ai 25 de caractere pentru titlu si 35 de caractere pentru randurile care trebuie sa descrie mesajul. Evita frazele complicate si ofera valoare fiecarui caracter. Daca utilizatorul acceseaza reclama, ce i se ofera? Nu-l surprinde cu un website sau cu o pagina care nu are nicio legatura cu ceea ce cauta el. Asigura-te ca exista o legatura clara intre cautarea utilizatorului si ceea ce i se deschide cand acceseaza reclama.

4. Nu lasa utilizatorii sa ghiceasca
 
Care este motivul pentru care utilizatorii acceseaza reclama ta inaintea celorlaltor reclame? Foloseste-te de spatiul limitat pentru a-i arata cat de special este ceea ce oferi tu. Care este diferenta dintre tine si competitie? Ofera ceva unic, ceva ce competitorii nu pot oferi si in acest fel reclama ta va ”straluci” deasupra celorlalte.
 
5. Include in mesaj caractere speciale
 
Google nu este adeptul semnelor de exclamatie sau chiar existentei unui singur cuvant scris cu majuscule. Exista insa modalitati pentru a-ti face reclama deosebita in mod vizual, chiar daca este vorba doar de text. Foloseste numere daca este posibil si caractere speciale, precum: ”%”, ”&” sau ”+”. Ochii utilizatorului vor fi atrasi in mod natural de aceste elemente care trunchiaza textul.
 
6. Actioneaza intr-un mod anume
 
De ce vrei ca utilizatorul sa iti acceseze site-ul? Fa-i o oferta sau cel putin informeaza-l in legatura cu ce contine reclama.
 
7. Fii atent la gramatica
 
Scrie corect. Nimeni nu va accesa o reclama al carei text contine greseli gramaticale. Textul trebuie sa fie coerent, pentru ca este vorba de imaginea afacerii tale.


Tags: reclametehnici de scriere

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Tehnici de scriere a reclamelor inspirate de Shakespeare
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

unde gasesc finantare privata?

Intrebare: Buna seara,

Detin o afacere in domeniul agricol dar nu gasesc capital pentru dezvoltare acesteaia.
Tin sa va aduc la cunostinta ca nu doresc imprumuturi sau finantari din partea bancilor, cu dobanda exagerata si garantii imobiliare (insuficiente din punctul acetora de vedere chiar daca valoreaza dublu fata de capitalul dorit)
Doresc o finantare din partea unor oameni de afaceri, investitori privati sau grupuri de investitori etc. dar nu stiu unde sau cum as putea sa gasesc aceste persoane pentru a le propune ideea mea de dezvoltare.

Orice informatie este utila.

Multumesc !

Raspuns: Buna ziua. Rog mai multe detalii pe valilig@yahoo.co.uk.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton