Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

BRANDURI ROMANESTI DE SUCCES: Cine s-ar fi gandit? - Eugenia a trecut Atlanticul!

de
4876 2 28 Mar. 2011
Cum am reusit in afaceri


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

"Hello! Can you give me an Eugenia, please?"... Cine si-ar fi imaginat, in trecutul comunist sau mai incoace, mai catre zilele noastre, ca celebra "Eugenie" (minunatii biscuiti cu destinele pe veci unite de-o suava crema de cacao cu iz de rom) va ajunge sa le zambeasca americanilor in nu mai putin celebra piata "Times Square" din New York?


Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii



Nu numai ca a supravietuit tranzitiei, nu numai ca a continuat, si dupa 1989, sa reprezinte un autentic brand romanesc, dar clasica si dulcea Eugenie a reusit o performanta cu care putine produse romanesti se pot mandri: sa fie exportata in Statele Unite ale Americii!
 
Intrare pe piata si strategie de marketing impecabile!
 
Compania "Dobrogea", producatorul Eugeniei, a intentionat sa intre in primul rand in marile metropole, cele cu o concentratie mare de emigranti, precum Chicago si New York. Usor, usor, Dan Zafiu, directorul de export al companiei, urmareste sa faca mutarea de accent catre publicul american nativ.
 
Ce urmeaza?
 
Dat fiind faptul ca rezultatele sunt mai mult decat promitatoare, Dobrogea Grup (producatorul marcilor: Eugenia, Merlin, Bonpana, Bongrana si Bongrana Sana si unul dintre cei mai importanti producatori din segmentul local de morarit si panificatie) intentioneaza chiar sa gaseasca investitori pentru deschiderea unei linii de productie in SUA.
 
Dobrogea Grup in cateva cuvinte:
 
Grupul din Constanta este format din cinci companii, respectiv Dobrogea Biscuit Constanta (productie), Transserv Dobrogea Constanta (transport), Dobrogea Onix Constanta (distributie locala), Prodglobal Galati (distributie zonala) si Fresh Dobrogea Constanta (retea de magazine) si controleaza noua unitati de productie.
 



Tags: euginiamarketingbranduri romanestiafacere

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

BRANDURI ROMANESTI DE SUCCES: Cine s-ar fi gandit? - Eugenia a trecut Atlanticul!
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Afacere cu incaltaminte de lux: povestea antreprenorului care rescrie istoria confectionarii pantofilor

de Alina Constantinescu
31 Iul 2017
Dupa ce a terminat scoala profesionala, Andrei Tintoc din localitate Somesani a practicat meseria de pantofar in atelierul familiei sale. A crescut...

Interviu cu Leonard Radutz, Manager VivaNatura: De la argila terapeutica la afacere cu cosmetice naturale

de Alina Constantinescu
09 Mai 2017
Continuam seria interviurilor marca Idei de Afaceri cu o noua poveste de succes. Cand pasiunea se impleteste cu munca si perseverenta rezultatele nu...

Afacere de nisa: un antreprenor a descoperit succesul cu o tipografie

de Nita Alina
10 Apr 2017
Principala teama a antreprenorilor este de a nu pierde bani. Din pricina acestei frici, stam deoparte, nu pasim cu incredere in lumea...

Afacere la tara: ferma de pui construita de la zero

de Marinache Paula
07 Apr 2017
In localitatea Faurei, judetul Braila, un antreprenor a construit de la zero o ferma de crestere a puilor de carne cu fonduri europene...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Va prezint un nou fond de investiti!!!

Intrebare:
Compania Laser ne oferă 12% in fiecare zi din suma investită.
Suma minima care se poate investi este 5$ Ex: investiție de 1.000 $ obțineți 12% / zilnic din suma investita 1.440 USD ( R.O.I. 440.00 $) Depozitele mari cresc castiguri mari zilnic. Link inscriere:
https://laser.online/?referrer=Anicuta
Laser Online este un fond de investiții Ón cele mai avansate aplicații ale tehnologiei laser pentru medicină, informatică și alte domenii de activitate.

Raspuns: Buna ziua. Rog mai multe detalii pe valilig@yahoo.co.uk.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii2 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
PETRICA 2011-03-30 17:15:58
...citesc despre afacerile cu melci, dar, mai in toamna anului trecut, un astfel de afacerist era in pragul falimentului.
sy 2011-03-29 21:40:15
Prea tare!!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton