Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Cand clientii devin nepoliticosi si chiar furiosi...

de
2743 2 22 Aug. 2011
Dosare de afaceri


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

2.5
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

De cele mai multe ori, afacerile au de-a face cu clientii si aceasta devine o problema foarte des atunci cand lucrurile scapa de sub control. Clientii care au avut de suferit din cauza angajatilor nostri, din cauza serviciilor sau nu sunt multumiti de produsul primit pot reactiona in modalitati care sa ne faca sa adancim profunzimea problemei deja existente. Conditia esentiala pentru calmarea apelor tulburi este sa punem la dispozitia clientilor doar angajati cu o puternica orientare catre clienti si cu o mare abilitate de a calma spiritele incinse.

Clientii sunt stapanii nostri. Au spus-o multi si o spunem si noi. Din pacate, antreprenoriatul nu vine doar cu avantaje ci si cu mari neajunsuri, neajunsuri care uneori ne fac sa regretam ca am intrat in lumea afacerilor.

Solutia evidenta pentru a evita astfel de conflicte cu clientii nostri este sa avem cea mai mare grija in a le oferi respect, in a le oferi serviciile si produsele primite, in a le oferi sprijin in rezolvarea nelamuririlor si nemultumirilor.

Cu toate acestea, cateodata conflictele apar si o anumita rezolutie este mai mult decat necesara foarte rapid pentru a nu ne face o publicitate negativa de proportii imense. Bunavointa si respectul clientilor nostri poate deveni o simpla himera atunci cand incalcam regulile fata si de un singur client.

Primul lucru pe care ar trebui sa il facem pentru a solutiona un conflict cu o persoana nepoliticoasa si chiar furioasa este sa ne cerem scuze si sa cerem cat mai multe detalii, o explicatie clara pentru a putea decide care este problema si care poate fi cea mai buna solutie. Aceasta metoda este perceputa de multi ca o tehnica perfecta de a trage de timp in favoarea ambelor parti. Clientul furios are un ragaz in care sa isi exteriorizeze nemultumirea si deci sa se calmeze si sa gandeasca limpede, angajatul evita un alt conflict care apare cand credem ca stim care este problema si rezolvam ce nu trebuia rezolvat si mai ales, are timp sa stabileasca cea mai avantajoasa solutie pentru ambele parti.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Evaluarea Nationala Culegere exercitii rezolvate la limba romana clasa a VIII-a


Cel mai simplu si mai eficient mod de pregatire pentru examen Lucrarea Evaluarea Nationala Culegere de exercitii rezolvate la limba romana clasa a VIII-a contine o serie de modele de teste care respecta intocmai programa aprobata de Ministerul Educatiei Nationale  au acelasi format cu cel impus de Ministerul Educatiei...

Oferta Speciala
valabila 48h


Apoi, orice astfel de conflict trebuie sa asigure si sa reasigure clientul, in cazul in care acesta are dreptate si detine un motiv fondat de nemultumire, ca situatia nu va mai aparea in viitor si sa i se ofere un motiv sa se reintoarca, sa ne aleaga produsele si pe viitor. Este un pas dificil si multi se vor multumi in a rezolva problema si a lasa clientul sa iasa pe usa magazinului, restaurantului samd, insa este necesara.

Nu in ultimul rand, problema ivita trebuie reparata si trebuie implementata o strategie de evitare a unor astfel de situatii pe viitor.




Tags: clientiafacericlienti furiosiclienti nepoliticosi

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cand clientii devin nepoliticosi si chiar furiosi...
Rating:
Nota: 2.5 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Fenomenul Exit in afacerile din Romania

de Florin P. Amariei
19 Iun 2018
Romanii cu simt antreprenorial cresc afaceri de la zero si apoi le vand pe sume mari. Procesul este cunoscut in lumea afacerilor drept "exit"....

Consiliul IMM-urilor: opinie privind eliminarea unor taxe pentru mediul de afaceri

de Idei De Afaceri
21 Nov 2016
In data de 27 octombrie 2016 a fost transmisa spre promulgare Legea privind eliminarea unor taxe si tarife, precum si pentru modificarea si...

Sfaturi utile pentru afaceri de succes cu o berarie

de Camelia Ghenes
01 Iun 2016
Daca iti deschizi berarie, atentie la "vecinii" localului. Indeosebi tinerii, care frecventeaza cel mai des berariile, au tendinta de a face mult...

5 tipuri de trandafiri de gradina cu care poti face afaceri profitabile

de Teo Manole
13 Mai 2016
In categoria trandafirilor vechi europeni de gradina, incadram cinci clase de trandafiri: Gallica, Damask, Alba, Centifolia si Moss. 1....

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna ziua, Cercetator in domeniul militar, in prezent pensionar, caut finantare / colaborare...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii2 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
Maria Nicutar 2011-09-14 07:40:52
Buna ziua,

Aveti mare dreptate! Chiar se merge pe aceasta premisa de catre foarte multi angajatori din ziua de astazi si se greseste enorm. In afaceri, ca si in viata de zi cu zi, vorba se duce si zvonurile referitoare la conditiile anormale existente in cadrul unei companii sau mici firme se imprastie mai repede decat cred angajatorii. Imi pare rau sa aud de astfel de conditii si sper sa se remedieze situatia dvs cat de curand.

O zi mai buna,
Nicutar Maria
vanzatoare stresata 2011-09-14 00:05:39
sa zicem ca lucrezi 9 ore zilnic intr-o incapere fara geamuri in afara de cele de la strada(usa cu geamuri laterale fixe) nu ai toaleta,vestiar,apa curenta,aer conditionat,caldura iarna(in orasul nostru sunt multe astfel de cazuri).Pleci la un wc.pe unde poti,cauti apa pe la vecini,mananci in pauza in fata clientilor care insista sa intre in magazin ptr.ca se grabesc.Si in astfel de conditii sa fii calm si zambitor,amabil si intelegator cu clientii nervosi,grabiti,care nu sunt dispusi sa asculte si punctul tau de vedere.NIMANUI NU-I PASA DE CONDITIILE DE MUNCA ALE ANGAJATILOR-care afecteaza negativ capacitatea de munca.OBOSEALA provocata de orele suplimentare permanente,impuse,si a lipsei celor 2 zile libere saptamanal.(e lux daca ai 2 zile libere lunar)Probabil din cauza taxelor exagerate patronii suprasolicita angajatii, mai putini decat ar fi necesar pentru bunul mers al afacerii.Se merge pe principiul:munceste pana pici caci sunt altii la poarta care asteapta angajarea.ASTA E ROMANIA DE AZI!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016