Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Cum se construieste un brand?

de
2553 1 23 Mai. 2011
Dosare de afaceri


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

3.75
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

In primul rand, trebuie stabilit ca inainte de brand vine compania de care discutam si care trebuie sa fie una importanta, cu o experienta mare pe piata si care sa se diferentieze usor de competitia sa. Produsele sau serviciile companiei trebuie cunoscute de majoritatea clientilor vizati de strategiile de marketing si trebuie sa prezinte calitatile promise.

Nu veti putea crea un brand pe ruinele unei companii. Aveti nevoie de o fundatie solida, pe care sa puteti ridica piloni ai succesului. Si, mare atentie! Un brand se formeaza in timp, avand nevoie de o perioada indelungata pentru a se face cunoscut si apreciat.

Ca si servicii necesare proiectarii unui brand trebuie sa amintim de departamentele de marketing, advertising, relatii publice si de designer-ul care se va ocupa de logo(simbol).

Marketing-ul "din-gura-in-gura" este, poate cel mai eficace instrument care va va ajuta sa ajungeti vizibil pe piata consumatorilor. Nu implica costuri si va fidelizeaza clientii intr-o masura foarte mare. De asemenea, poate fi si de natura negativa, asa ca dati atentie tuturor aspectelor unui produs sau serviciu afiliat marcii dvs. Sa spunem ca aveti o companie importanta si comercializati haine, incaltaminte si accesorii sport si aveti mai multe linii de productie. Un singur produs care nemultumeste un client va va scoate din joc si restul celorlalte.

Clientii asociaza intotdeauna un produs cu restul item-urilor care apartin acelui brand.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Culegere de teste rezolvate la limba romana clasa a VI-a


Copilul dvs are examen de Evaluare Nationala la sfarsitul clasei a VI-a Pregatiti-l de nota 10 Stimate parinte Aceasta etapa prefigureaza primul examen important din viata de elev a copilului dvs admiterea la liceu Constituie “piatra de temelie” ce sta la baza unei pregatiri serioase pe care ulterior se poate construi o...

Oferta Speciala
valabila 48h


Advertising-ul brand-ului se face tinand cont de cercetarile efectuate de personalul abilitat. Se vor lua in cosiderare urmatorii factori inainte de a va face publicitate:

1.    Ce obiective aveti?

2.    Ce sunteti gata sa promiteti cumparatorilor?

3.    Carei categorii de clienti va adresati?

4.    Ce canale media folosesc acestia in mod regulat?

5.    Cati bani sunteti dispus sa investiti in advertising?


Departamentul de Relatii Publice se va asigura ca sunteti vizibil in presa scrisa si ca aveti parte de informatii avizate din domeniul dvs. de interes. Cel mai important lucru de care veti beneficia din partea relationistilor este ca veti putea pastra o imagine favorabila pentru compania dvs. Fiind o marca atat de cunoscuta si fiind folosita de multi consumatori va puteti astepta si la surprize neplacute. Per total, investitia in relatii publice este una profitabila care poate face diferenta intre succesul de proportii uriase sau o imagine sifonata.


Tags: construire brandadvertising brandpiata consumatorilor

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum se construieste un brand?
Rating:
Nota: 3.75 din 5 - 2 voturi.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: buna ziua, suntem o firma de software si avem 3 produse pentru care am avea nevoie de investitie...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii1 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
matei 2013-02-24 14:25:53
cum pot creste vanzarile pentru ~Mathieu~ www.mathieu.ro

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016