Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

O ocupatie destul de rentabila - list broker

de
1766 0 16 Nov. 2015
Dosare de afaceri


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Direct advertising (in traducere - reclama directa) - se refera la materialele promotionale, unele tiparite, altele online care sunt distribuite direct consumatorului potential, personal ori prin posta. In ultimul deceniu asemenea tehnici au cunoscut o crestere spectaculoasa, majoritatea specialistilor insistand pe necesitatea pastrarii legaturii cu consumatorul (intr-o maniera cat mai personalizata, umana, directa).

Dar, cum putem afla datele personale (nume, prenume, varsta, sex, adresa si numar de telefon), de exemplu, a 3000 dintre ei? Ajungem acum la instrumentul esential al marketingului modern (si, implicit, al publicitatii stiintifice): banca de date a consumatorilor.

Prin alte parti, exista firme specializate care ofera asemenea servicii, inchiriind informatiile detinute (mai mult chiar, o ocupatie destul de rentabila este aceea de list broker, persoana care intermediaza intre firmele specializate si producatorii interesati de datele acestora, retinandu-si un comision de 20%).

Nu va speriati, majoritatea celor arhivati se afla acolo cu asentimentul lor (de curiozitate, cand mai raspundeti la vreo tombola sau mai expediati vreun cupon la concurs, cititi cu atentie continutul sau. 

Veti remarca cu aceasta ocazie ca ati semnat, foarte probabil, ca sunteti de acord ca datele voastre personale sa intre in baza de date a organizatorilor). De obicei orice producator serios isi pastreaza o baza de date a clientilor sai, actualizand-o periodic.

Intre metodele de direct advertising (denumit uneori si direct response adverising) se mai numara, alaturi de direct mail, telemarketing-ul (care nu inseamna, asa cum cred multi, prezentarea/vanzarea produsului cu ajutorul emisiunilor televizate, ci prin intermediul telefonului) si TV shopping-ul.

Motivele sunt evidente si extrem de convingatoare:
- a obtine un nou consumator costa producatorul de 5-8 ori mai mult decat il costa mentinerea unui actual consumator;

- 90% din profitul unui producator provine de la cumparatorii "fidelizati" si doar 10% de la clientii sporadici, intamplatori; reducerea, cu numai 5% a in randul consumatorilor poate creste profitul cu 35-45%;

- un consumator loial unui anumit produs cheltuieste, pe parcursul vietii, cateva zeci de mii de dolari (sau, daca vreti, echivalentul in lei) prin achizitionarea repetata a produsului; el reprezinta astfel o veritabila pentru producator.

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii





Campaniile de direct mail sunt frecvente, inregistrand adeseori succese importante in promovarea si vanzarea produselor. Daca, pe de o parte, o asemenea campanie ajunge la potentialul consumator, avand astfel rezonanta mai puternica, pe de alta parte identificarea destinatarilor (caracterizati demografic si psihografic) poate ridica probleme deosebite. Sa presupunem ca dorim sa realizam un direct mail pentru a promova un produs destinat, sa zicem, patronilor de intreprinderi cu 10-50 de angajati (un pager? o asigurare? Ganditi-va voi cam ce-ar putea fi).





Tags: publicitatebrokerlist brokercampanii de publicitatedirect mailpromovare

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

O ocupatie destul de rentabila - list broker
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

After -school - ce servicii poti oferi si cum sa-ti faci planul de promovare?

de Julian Manescu
24 Nov 2015
Inainte de a incepe activitatea, trebuie sa stii exact ce servicii oferi. Dar mai ales: pentru cati copii, cu ce varste, cate ore, daca le asiguri...

Afaceri de vanzare? Proiectanti, brokeri sau cumparatori de afaceri de vanzare?

de Maria Nicutar
13 Dec 2011
Afacerile de vanzare reprezinta solutia pentru multi romani. Suntem foarte interesati sa pornim afaceri insa nu avem nici timpul si nici cunostintele...

Brokeri de afaceri - 6 sfaturi pe care nu ni le da nimeni cand colaboram cu ei

de Maria Nicutar
19 Nov 2011
Brokerii de afaceri reprezinta una dintre cele mai bune inventii de la inghetata pana in prezent. Ne cautam afaceri mici, mari, simple, in domeniul...

Workshop A_BEST si ABI - Limba engleza pentru brokerii imobiliari

de Matei Antonescu
14 Oct 2011
Centrul de Limbi Straine A_BEST si partenerul sau ABI (Asociatia Brokerilor Imobiliari) ofera mai nou si workshop-uri de limba engleza cu tinta...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna ziua. Sunteti intereset sa investiti in turism in zona Ardeal( Transilvania)?  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016