Idei de afaceri

Presedintele Academiei de Stiinte Medicale din Romania: Plantele modificate genetic nu sunt periculoase pentru sanatate

de
1188 0 13 Mai. 2014
Dosare de afaceri

67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

In opinia sa, presedintele Academiei de Stiinte Medicale din Romania, organismele modificate genetic reprezinta unica solutie pentru a asigura hrana pentru intreaga populatie a planetei, informeaza AgroRomania.ro.

Recent a fost dat start-ul Conferintei de Primavara a Federatiei Academiilor de Stiinte Medicale. In randul celor mai importante teme abordate a fost si subiectul "O singura sanatate" si subiectul „Viitorul studiilor clinice si al cercetarii medicale in Europa”.

Cu aceasta ocazie, medicul Irinel Popescu, in calitatea sa de presedinte al Academiei de Stiinte Medicale din Rmania a dezbatut subiectul referitor la problema plantelor modificate genetic si despre zoonoze, bolile care se transmit de la animal la om.

Irinel Popescu a declarat, conform AgroRomania, ca  ca plantele modificate genetic nu reprezinta niciun pericol pentru sanatatea populatiei, bazandu-si afirmatia pe numeroasele studii si teste facute in acest sens. „Toate rapoartele actuale arata ca nu exista un pericol pentru organismul uman sa consume asemenea plante si ca, lasand la o parte faptul ca reprezinta, poate, singura solutie de a alimenta o planeta cu sase miliarde de cetateni, toate temerile de pana acum au fost risipite de studiile efectuate intre timp”, a precizat presedintele Academiei de Stiinte Medicale din Romania.

Referitor la zoonoze, medicul a declarat: „Daca organismele modificate genetic nu prezinta niciun poericol pentru populatie, avem in schimb zoonozele, acele boli care se transmit de la animal la om. E vorba de infectii cauzate de bacterii, virusuri sau ciuperci, care au creat destule epidemii cu un numar mare de morti si care au fost foarte greu de controlat. La noi, de exemplu a fost gripa aviara. Este nevoie de ghiduri mai precise, mai consistente, si de o implicare mai mare atunci cand studiem impreuna sanatatea omului si a animalelor”.

Lavanda: cultura profitabila in 2018

Cultura de sofran

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Tags: organisme modificate geneticcultivare plante modificate genetic

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita

Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: buna ziua, suntem o firma de software si avem 3 produse pentru care am avea nevoie de investitie...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii

Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT