Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Branding-ul pentru afacerile mici?

de
2077 1 15 Iun. 2011
Editorial


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Din punctul meu de vedere, branding-ul este etapa finala pentru o afacere, apogeul, daca doriti. In momentul in care vorbim de brand, vorbim de diferentiere compacta fata de restul companiilor de pe aceeasi piata si care activeaza in cadrul aceluiasi domeniu.

Un brand, in definitiv, se construieste in momentul in care deja se intrevad semne importante ca este gata sa devina un brand. Iata cateva semne care va pot da indicii ca ati putea incepe sa va brand-uiti afacerea:

1.    Produsele si serviciile dvs se mapeaza cu fidelitate maxima pe piata de consumatori careia va adresati.

2.    Personalul din departamentul de vanzari stiu cui vand, ce cantitati, iar performantele lor sunt in dezvoltare. Personalul isi canalizeaza eforturile de vanzare catre sectorul de clienti existenti si catre cel al potentialilor clienti vizati de campanile dvs de promovare.

3.    Aveti in desfasurare campanii de advertising, de relatii publice si va constituiti ca autoritate in social media.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Culegere de teste rezolvate la limba romana clasa a VI-a


Copilul dvs are examen de Evaluare Nationala la sfarsitul clasei a VI-a Pregatiti-l de nota 10 Stimate parinte Aceasta etapa prefigureaza primul examen important din viata de elev a copilului dvs admiterea la liceu Constituie “piatra de temelie” ce sta la baza unei pregatiri serioase pe care ulterior se poate construi o...

Oferta Speciala
valabila 48h


4.    Aveti un numar mare si in dezvoltare de consumatori fideli.

5.    Consumatorii sa recunosc produsele dintr-o multitudine de alte produse.
Toate acestea sunt cateva semne ca ati putea sa incepeti sa va formati ca brand in scurt timp.

Branding-ul micilor afaceri este, totusi, vazut ca un concept extrem de ambiguu. Multi experti nu ar fi de acord cu aceasta asociere de cuvinte. Acest lucru vine din logica urmatoare:daca o afacere a indeplinit conditiile necesare pentru a incepe sa se creeze ca brand, deja nu mai este una mica, vorbim de o afacere medie sau mare. Iar acest lucru este cu totul adevarat.

Haideti sa vedem si cateva sfaturi pentru antreprenorii care vor sa isi transforme afacerile, indiferent de marime, in brand-uri de succes:

1.    Website. Iata o unealta fara de care nici o afacere nu are cum sa devina brand prea curand. Angajati un profesionist si dezvoltati-va un website care sa va proiecteze o imagine buna in randul consumatorilor.

2.    Blog-uri. In aceeasi masura, este benefic sa detineti unul care sa fie in inlantuire cu website-ul dvs si, in acelasi timp, sa fiti activ pe altele din acelasi domeniu in care va situati afacerea.

3.    Logo. Nu este cel  mai important element al afacerii dvs, cu siguranta. Dar, cu toate acestea, un logo interesant si atractiv prezinta avantajele sale, precum:memorarea mai usoara de catre clienti, recunoasterea cu mai multa usurinta si decizia de achizitie a produselor datorita unui design corect al logo-ului.

4.    Conferinte, seminarii, evenimente. Trebuie sa participati la orice eveniment care sa va priveasca afacerea in mod direct. Pentru a va afirma ca brand trebuie sa stiti ce se intampla in domeniul in care activati, ce trend-uri se afirma si cu cine aveti de-a face. Cu siguranta, competitorii dvs se vor afla acolo.




Tags: branding afaceri micibrand afacere

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Branding-ul pentru afacerile mici?
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna , rog detalii pe sichetnicu@yahoo.com.Merci  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii1 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
Razvan 2011-06-21 11:09:04
Brandul reprezinta imaginea unei compani indiferent de marimea ei. Brandingul incepe de la infiintarea companiei si se termina cu incetarea activitatii. Brandingul include atat numele companiei, logoul, cat si tot ce reprezinta compania (servicii oferite clientilor, publicitate si marketing, modul in care echipa de vanzari isi face treaba, managementul companiei).
Voi vorbiti despre marketing sub diverse forme si aducerea companiei sub lumina reflectoarelor (asa numita constientizare de brand - awareness). Acesta reprezinta doar un mecanism si nu brandingul ca atare.

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016