Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Brandingul personal

de
2510 0 20 Mai. 2011
Editorial


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Probabil ca ne-am pus de multe ori intrebarea "Cat de important este brandingul nostru personal?" sau poate acum este prima ocazie pentru a face asta.

Brandingul personal este actiunea prin care iti creezi propria ta marca cu ajutorul careia iti promovezi personalitatea, valorile si aptitudinile. Obiectivul dezvoltarii unui brand personal este acela de a va putea dezvolta o reputatie si a va ajuta sa va cresteti reteaua de oameni care va vor cauta pentru cunostintele si experienta acumulata.

Se poate face o comparatie intre brandingul personal si cel al unei companii, diferenta majora consta in faptul ca in cazul brandingului personal deja crezi in tine, in talentul tau si in ceea ce doresti sa promovezi, daca ai face asta pentru o companie ti-ar lua putin timp pentru a ajunge sa dezvolti acelasi tip de incredere.

Imaginea ta este deja creata, tot ce trebuie sa faci este o promovezi pe piata, cum faci asta?
Este foarte simplu, trebuie sa devii cel mai bun in ceea ce stii sa faci - un expert in domeniu.
Desigur, pe parcursul dezvoltarii unui brand personal vor exista si momente in care promovarea nu va functiona foarte bine sau nu vei reusi sa te mentii la standardul setat de la inceput, nu trebuie sa fii dezamagit, trebuie sa :

- Devii expert in domeniul ales;

- Sa iti construiesti o reputatie solida pe piata;

- Sa iti dezvolti notorietatea si sa iti imbunatatesti constant  modul in care esti perceput in piata;

- Dorinta de a-ti dezvolta un branding personal vine din dorinta de a ne diferentia de multime, sa ne distingem de toti ceilalti, sa fim curiosi, visatori, sa avem curajul sa facem ceea ce ne place in viata, sa ne indeplinim planurile.


Lavanda: cultura profitabila in 2018
Lavanda: cultura profitabila in 2018

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii




Nu iti va fi greu sa observi in multime pe acela care si-a dezvoltat un brand personal, va fi cel care are intotdeauna ceva de spus, cel care va dezvolta un trend, cel care va lansa o teorie interesanta, il vei admira si daca si-a dezvoltat brandul bine atunci poate il vei lua chiar ca model.

Trebuie sa faci mult mai multe pentru a reusi sa iti dezvolti propriul brand, ca orice lucru bine facut si asta necesita atentie si consecventa, trebuie sa ai grija cum te promovezi fara sa devii agasant, trebuie sa fii informat pentru a putea deveni un centru de influenta, pentru ca informatia inseamna putere.

Nu trebuie sa judeci proiectele in care urmeaza sa te implici numai dupa beneficiile financiare, trebuie sa te gandesti cu ce te vor ajuta si din alte puncte de vedere, iti vor dezvolta gandirea, iti vor crea legaturi si cunostinte pe care le vei putea exploata mai tarziu, pe scurt te vor ajuta sa te dezvolti.

Pentru reusita in dezvoltarea brandului personal trebuie sa faci lucrurile cu pasiune, sa iti placa ceea ce faci, altfel nu vei putea sa ajungi acolo unde iti doresti, e adevarat ca in viata sunt si suisuri si coborasuri, sunt compromisuri pe care trebuie sa le faci, dar nu poti sa te complaci mereu, altfel nu vei reusi sa te autodepasesti.


Tags: branding personaldezvoltare brandsfaturi brand

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Brandingul personal
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Am fost ,,unul din ,,pionerii” fabricării pavelelor vibropresate in anii 1999-2005. Este idea...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016