Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Clientii loiali fac cea mai buna afacere

de
3135 0 27 Mai. 2011
Editorial


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Un client loial nu este doar unul satisfacut, ci unul care va ignora competitorii, va face publicitate, ramane alaturi de dvs. timp indelungat si care se ataseaza emotional de brand-ul dvs. Cum se fidelizeaza consumatorii? Ce ii determina sa va aleaga produsele? In ce punct putem vorbi despre clienti loiali?

Va prezentam mai jos raspunsurile date de expertii din domeniu managementului loialitatii:

1.    Mentinerea satisfactiei clientilor este primul pas catre fidelizarea lor. Oferiti calitate si preturi accesibile categoriei catre care va adresati.

2.    Customer service-ul de calitate va asigura o interactiune impecabila si va ajuta sa mentineti o legatura stabila de-a lungul timpului. Aratati-le respect si va vor respecta la randul lor. Aratati-le ca sunt valorosi si ca merita atentia dvs. si va vor acorda timpul lor. Nu le ignorati problemele si nemultumirile si rezolvati-le in cel mai scurt timp posibil.
 
3.    Cereti-le parerile, sugestiile si incurajati reclamatiile. Desi nu sunt intotdeauna vesti bune, ele arata clientilor faptul ca sunteti dispus sa faceti schimbari pentru a va imbunatati serviciile si produsele, iar acestea se vor plia pe setul lor distinct de nevoi si dorinte.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Bacalaureat 2018 Teste rezolvate la limba si literatura romana profil real


Teste in conformitate cu  programa BAC la limba si literatura romana 2018 Copilul dvs se afla in fata unui pas important din viata lui examenul de bacalaureat altadata numit si examenul de maturitate   Sunteti ingrijorat E normal Pentru ca trecerea cu bine a examenului de bac inseamna accesul la o anumita facultate ba chiar si...

Oferta Speciala
valabila 48h


4.    Oferiti promotii, reduceri, concursuri si cadouri. Aceste patru modalitati de retentie a loialitatii clientului sunt investitii mici, dar care promit mult pe termen lung. Consumatorul este avid de gratuitati si va reveni intotdeauna acolo unde le primeste.

5.    Emotional branding este cheia catre succes! Acest tip de branding pune accent pe comportamentul emotional implicat in procesul de decizie al consumatorilor. Statisticile releva faptul ca majoritatea clientilor se implica rational in procent de doar  30% atunci cand aleg sa achizitioneze un produs sau  sa foloseasca un serviciu al unei companii. Tocmai de aceea este necesar sa puneti accentul pe latura lor afectiva in adoptarea si implementarea strategiilor de marketing si de advertising.

De ce sunt importanti clientii loiali pentru afacerea dvs:

1.    Fidelizarea lor reprezinta cea mai buna investitie in advertising-ul  gratuit. Marketing-ul Word-of-Mouth este cel mai eficient mod de a va promova serviciile si produsele. Majoritatea consumatorilor sunt reticenti la advertising-ul planificat si se indreapta catre persoane care nu va reprezinta afacerea. Cine altcineva ar putea sa ii convinga cel mai usor sa apeleze la firma dvs. daca nu un client satisfacut?

2.    Pe termen lung profitul afacerii dvs. va creste direct proportional cu numarul clientilor loiali. Odata ce ati construit aceasta relatie de fidelitate, clientii dvs. vor reapela la serviciile firmei.

Loialitatea adevarata vine din sinceritate si transparenta in afacere si, mai presus de orice, se consolideaza cu ajutorul angajatilor fideli. Acestia sunt cartea de vizita a afacerii dvs. si modul lor de interactionare cu clientii construiesc pilonii loialitatii sau va duc spre faliment.


Tags: loialitate clientifidelizare clientimarketing word of mouthimagine companie

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Clientii loiali fac cea mai buna afacere
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Am fost ,,unul din ,,pionerii” fabricării pavelelor vibropresate in anii 1999-2005. Este idea...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016