Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Branding-ul pentru afacerile mici?

de
1944 1 15 Iun. 2011
Editorial


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Din punctul meu de vedere, branding-ul este etapa finala pentru o afacere, apogeul, daca doriti. In momentul in care vorbim de brand, vorbim de diferentiere compacta fata de restul companiilor de pe aceeasi piata si care activeaza in cadrul aceluiasi domeniu.

Un brand, in definitiv, se construieste in momentul in care deja se intrevad semne importante ca este gata sa devina un brand. Iata cateva semne care va pot da indicii ca ati putea incepe sa va brand-uiti afacerea:

1.    Produsele si serviciile dvs se mapeaza cu fidelitate maxima pe piata de consumatori careia va adresati.

2.    Personalul din departamentul de vanzari stiu cui vand, ce cantitati, iar performantele lor sunt in dezvoltare. Personalul isi canalizeaza eforturile de vanzare catre sectorul de clienti existenti si catre cel al potentialilor clienti vizati de campanile dvs de promovare.

3.    Aveti in desfasurare campanii de advertising, de relatii publice si va constituiti ca autoritate in social media.

4.    Aveti un numar mare si in dezvoltare de consumatori fideli.

5.    Consumatorii sa recunosc produsele dintr-o multitudine de alte produse.
Toate acestea sunt cateva semne ca ati putea sa incepeti sa va formati ca brand in scurt timp.

Branding-ul micilor afaceri este, totusi, vazut ca un concept extrem de ambiguu. Multi experti nu ar fi de acord cu aceasta asociere de cuvinte. Acest lucru vine din logica urmatoare:daca o afacere a indeplinit conditiile necesare pentru a incepe sa se creeze ca brand, deja nu mai este una mica, vorbim de o afacere medie sau mare. Iar acest lucru este cu totul adevarat.

Haideti sa vedem si cateva sfaturi pentru antreprenorii care vor sa isi transforme afacerile, indiferent de marime, in brand-uri de succes:

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii





1.    Website. Iata o unealta fara de care nici o afacere nu are cum sa devina brand prea curand. Angajati un profesionist si dezvoltati-va un website care sa va proiecteze o imagine buna in randul consumatorilor.

2.    Blog-uri. In aceeasi masura, este benefic sa detineti unul care sa fie in inlantuire cu website-ul dvs si, in acelasi timp, sa fiti activ pe altele din acelasi domeniu in care va situati afacerea.

3.    Logo. Nu este cel  mai important element al afacerii dvs, cu siguranta. Dar, cu toate acestea, un logo interesant si atractiv prezinta avantajele sale, precum:memorarea mai usoara de catre clienti, recunoasterea cu mai multa usurinta si decizia de achizitie a produselor datorita unui design corect al logo-ului.

4.    Conferinte, seminarii, evenimente. Trebuie sa participati la orice eveniment care sa va priveasca afacerea in mod direct. Pentru a va afirma ca brand trebuie sa stiti ce se intampla in domeniul in care activati, ce trend-uri se afirma si cu cine aveti de-a face. Cu siguranta, competitorii dvs se vor afla acolo.




Tags: branding afaceri micibrand afacere

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Branding-ul pentru afacerile mici?
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

investitii

Intrebare: suntem o firma de investitii finaciare BITCOIN TRADING platim clienti cu 12% pe luna daca depune bani la firma noastra cu contract legal si fara clauze bani depusi se pot returna in termen de 5 zile daca clientul decide sa inchida contractul minim de investii este de 10.000 euro care noi oferim 12%

Raspuns: bitcoinbaniiviitorului@gmail.com scrietimi pe mail  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii1 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
Razvan 2011-06-21 11:09:04
Brandul reprezinta imaginea unei compani indiferent de marimea ei. Brandingul incepe de la infiintarea companiei si se termina cu incetarea activitatii. Brandingul include atat numele companiei, logoul, cat si tot ce reprezinta compania (servicii oferite clientilor, publicitate si marketing, modul in care echipa de vanzari isi face treaba, managementul companiei).
Voi vorbiti despre marketing sub diverse forme si aducerea companiei sub lumina reflectoarelor (asa numita constientizare de brand - awareness). Acesta reprezinta doar un mecanism si nu brandingul ca atare.

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton