Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Procedura de inscriere in Programul Start-up Nation

de
1872 1 24 Mai. 2017
Finantare


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.5
din 7 voturi
RATING UTILIZATORI

Astazi a fost publicata in Monitorul Oficial legea prin care este aprobat programul Start-up Nation Romania. Termenul estimat pentru deschiderea aplicatiei de primire a proiectelor este inceputul lunii iunie 2017. Toate detaliile privind desfasurarea acestui program sunt prezentate in acest articol.

Va reamintim ca Agentia pentru Implementarea Programelor si Proiectelor pentru IMM-uri (AIPPIMM) a publicat documentele necesare pregatirii proiectelor prin intermediul carora antreprenorii pot solicita finantare pentru afaceri.

Deoarece mai este foarte putin timp pana la deschiderea sesiunii de inscrieri, antreprenorii interesati de acest program trebuie sa isi pregatesca toata documentatia necesara prin care pot solicita un ajutor maxim de 200.0000 de lei, echivalentul a 44.000 de euro.

Inscrierea se face online

Inscrierea in program, solicitarea acordului de principiu pentru finantare si completarea planului de afaceri in vederea obtinerii finantarii se fac online pe site-ul www.aippimm.ro.

Data de la care este activa inregistrarea online se comunica pe site-ul institutiei cu cel putin 5 zile inainte de data inceperii procesului de inregistrare propriu zis.

Pentru participarea la program fiecare solicitant trebuie sa se inregistreze cu user si parola. Dupa crearea contului de inscriere aplicatia va trimite automat pe adresa de e-mail a solicitantului un mesaj si un link de confirmare. Adresa de e-mail trebuie sa apartina beneficiarului si sa se regaseasca in toata documentatia, aceeasi adresa va fi folosita pentru toata corespondenta pe intreaga perioada de implementare si monitorizare a programului.

Punctajul minim necesar pentru obtinerea finantarii nerambursabile va fi de 50 de puncte

Dupa confirmare, aplicatia de inregistrare a planului de afaceri va deveni activa pentru completarea online a planului de afaceri si incarcarea in aplicatie a documentelor solicitate. Calcularea punctajului planului de afaceri se face in timp real si transparent conform grilei de evaluare anexate planului de afaceri.

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii




Punctajul minim pentru a fi acceptat de principiu in vederea verificarii administrative si a eligibilitatii este de 50 de puncte din maxim 100 de puncte posibile. Solicitantii care inregistreaza o societate de 2 ori in cadrul aceleiasi sesiuni de inscriere primesc scrisoare de respingere pentru ambele inregistrari.

 In momentul salvarii si trimiterii planului de afaceri online, aplicatia electronica va genera automat solicitantului un mesaj de confirmare a efectuarii inregistrarii si cu datele corespunzatoare, completate de catre acesta, punctajul obtinut, mesaj care va ajunge automat pe adresa de email a solicitantului.

In termen de 5 zile se va publica pe site-ul institutiei, la adresa www.aippimm.ro , lista cu solicitantii acceptati in vederea verificarii administrative si a eligibilitatii in cadrul Programului, precum si lista cu solicitantii respinsi care nu au obtinut punctajul minim de 50 de puncte sau au inregistrat aceeasi societate de 2 ori. Admiterea in Program se va face  in  ordinea descrescatoare a punctajului obtinut la evaluarea planurilor de afaceri online. La punctaje egale va prevala:

- numarul de locuri de munca ce urmeaza a fi create in cadrul programului;
- numarul de locuri de munca ocupate de persoane defavorizate*/someri/absolventi dupa anul 2012
- achizitia de echipamente tehnologice;
- activitatea pe care acceseaza programul;
- data si ora inscrierii in program.

Dupa aceasta etapa, aplicatia electronica va genera un numar de identificare pentru fiecare proiect in Registrul Unic Electronic, denumit numar RUE.

In cadrul planului de afaceri se solicita completarea si incarcarea in aplicatia electronica de inscriere a cererii tip de acord de principiu pentru finantare (Anexa 3) semnata de reprezentantul legal sau imputernicitul societatii, si a altor documente justificative conform Anexei 1 - Plan de afaceri.

In vederea semnarii acordului de Finantare, beneficiarii trebuie sa prezinte in original:

- cererea tip de acord de principiu pentru finantare (Anexa 3) semnata de reprezentantul legal sau imputernicitul societatii

- certificatele de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si datoriilor catre bugetul general consolidat, atat pentru sediul social,cat si pentru toate punctele de lucru care au cod unic de inregistrare fiscala, conform prevederilor Legii nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare, in original sau copie legalizata, eliberate de catre organul fiscal competent al autoritatii administratiei publice locale, in termen de valabilitate la data semnarii acordului;

- certificatele de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si datoriilor catre bugetele locale, atat pentru sediul social,cat si pentru toate punctele de lucru (indiferent daca au sau nu cod unic de inregistrare fiscala), in original sau in copie legalizata, eliberate de catre organul fiscal competent al autoritatii administratiei publice locale, in termen de valabilitate la data semnarii acordului. In cazul in care firma nu este inregistrata ca fiind platitoare in cadrul administratiei respective, se solicita o adeverinta.

- documentul emis de catre ONRC din care sa rezulte ca intreprinderile beneficiare sunt intreprinderile nou infiintate de catre persoane fizice care nu au sau nu au avut calitatea de actionar sau asociat intr-un alt IMM care desfasoara sau a desfasurat aceeasi activitate autorizata (cod CAEN) pe care aplica in cadrul programului in anul anterior inscrierii sau in anul inscrierii pana la deschiderea sesiunii de inscriere.



Tags: start-up nationfinantare afacereplan de afacericerere de finantare

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Procedura de inscriere in Programul Start-up Nation
Rating:
Nota: 4.5 din 7 voturi

Articole conexe

Inscrierile in Start-up Nation s-au incheiat. Cate dosare de finantare au fost depuse

de Alina Constantinescu
17 Iul 2017
Inscrierile in programul Start-up Nation 2017 s-au incheiat vineri,14 iulie, la ora 20:00. Numarul total al proiectelor de afaceri inscrise spre...

Peste 4.600 de antreprenori s-au inscris pana acum in Programul Start-up Nation

de Alina Constantinescu
20 Iun 2017
Programul Start-Up Nation a devenit activ pe data de 15 iunie, iar antreprenorii pot inscrie online planurile de afaceri timp de 30 de zile. Suma...

Start-up Nation 2017: In Monitorul Oficial s-a publicat schema de ajutor de minimis

de Alina Constantinescu
13 Iun 2017
Potrivit unui anunt oficial al Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, incepand cu data de 15 iunie 2017, ora 10.00, va...

Start-up Nation 2017: In Monitorul Oficial s-a publicat schema de ajutor de minimis

de Alina Constantinescu
13 Aug 2017
Potrivit unui anunt oficial al Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, incepand cu data de 15 iunie 2017, ora 10.00, va...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

pet-shop

Intrebare: Buna ziua , vreau sa deschid un magazin pet-shop , eventual cu extensie pe cabinet veterinar . Se pot accesa fonduri europene pentru aceasta ramura sau prin programul start-up ? Multumesc anticipat pentru informatii

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii1 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
RADULEA OLIVIU 2017-05-25 09:34:52
sa speram la un program functional

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton