Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Procedura de inscriere in Programul Start-up Nation

de
2466 1 24 Mai. 2017
Finantare


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.5
din 7 voturi
RATING UTILIZATORI

Astazi a fost publicata in Monitorul Oficial legea prin care este aprobat programul Start-up Nation Romania. Termenul estimat pentru deschiderea aplicatiei de primire a proiectelor este inceputul lunii iunie 2017. Toate detaliile privind desfasurarea acestui program sunt prezentate in acest articol.

Va reamintim ca Agentia pentru Implementarea Programelor si Proiectelor pentru IMM-uri (AIPPIMM) a publicat documentele necesare pregatirii proiectelor prin intermediul carora antreprenorii pot solicita finantare pentru afaceri.

Deoarece mai este foarte putin timp pana la deschiderea sesiunii de inscrieri, antreprenorii interesati de acest program trebuie sa isi pregatesca toata documentatia necesara prin care pot solicita un ajutor maxim de 200.0000 de lei, echivalentul a 44.000 de euro.

Inscrierea se face online

Inscrierea in program, solicitarea acordului de principiu pentru finantare si completarea planului de afaceri in vederea obtinerii finantarii se fac online pe site-ul www.aippimm.ro.

Data de la care este activa inregistrarea online se comunica pe site-ul institutiei cu cel putin 5 zile inainte de data inceperii procesului de inregistrare propriu zis.

Pentru participarea la program fiecare solicitant trebuie sa se inregistreze cu user si parola. Dupa crearea contului de inscriere aplicatia va trimite automat pe adresa de e-mail a solicitantului un mesaj si un link de confirmare. Adresa de e-mail trebuie sa apartina beneficiarului si sa se regaseasca in toata documentatia, aceeasi adresa va fi folosita pentru toata corespondenta pe intreaga perioada de implementare si monitorizare a programului.

Punctajul minim necesar pentru obtinerea finantarii nerambursabile va fi de 50 de puncte

Dupa confirmare, aplicatia de inregistrare a planului de afaceri va deveni activa pentru completarea online a planului de afaceri si incarcarea in aplicatie a documentelor solicitate. Calcularea punctajului planului de afaceri se face in timp real si transparent conform grilei de evaluare anexate planului de afaceri.

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii




Punctajul minim pentru a fi acceptat de principiu in vederea verificarii administrative si a eligibilitatii este de 50 de puncte din maxim 100 de puncte posibile. Solicitantii care inregistreaza o societate de 2 ori in cadrul aceleiasi sesiuni de inscriere primesc scrisoare de respingere pentru ambele inregistrari.

 In momentul salvarii si trimiterii planului de afaceri online, aplicatia electronica va genera automat solicitantului un mesaj de confirmare a efectuarii inregistrarii si cu datele corespunzatoare, completate de catre acesta, punctajul obtinut, mesaj care va ajunge automat pe adresa de email a solicitantului.

In termen de 5 zile se va publica pe site-ul institutiei, la adresa www.aippimm.ro , lista cu solicitantii acceptati in vederea verificarii administrative si a eligibilitatii in cadrul Programului, precum si lista cu solicitantii respinsi care nu au obtinut punctajul minim de 50 de puncte sau au inregistrat aceeasi societate de 2 ori. Admiterea in Program se va face  in  ordinea descrescatoare a punctajului obtinut la evaluarea planurilor de afaceri online. La punctaje egale va prevala:

- numarul de locuri de munca ce urmeaza a fi create in cadrul programului;
- numarul de locuri de munca ocupate de persoane defavorizate*/someri/absolventi dupa anul 2012
- achizitia de echipamente tehnologice;
- activitatea pe care acceseaza programul;
- data si ora inscrierii in program.

Dupa aceasta etapa, aplicatia electronica va genera un numar de identificare pentru fiecare proiect in Registrul Unic Electronic, denumit numar RUE.

In cadrul planului de afaceri se solicita completarea si incarcarea in aplicatia electronica de inscriere a cererii tip de acord de principiu pentru finantare (Anexa 3) semnata de reprezentantul legal sau imputernicitul societatii, si a altor documente justificative conform Anexei 1 - Plan de afaceri.

In vederea semnarii acordului de Finantare, beneficiarii trebuie sa prezinte in original:

- cererea tip de acord de principiu pentru finantare (Anexa 3) semnata de reprezentantul legal sau imputernicitul societatii

- certificatele de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si datoriilor catre bugetul general consolidat, atat pentru sediul social,cat si pentru toate punctele de lucru care au cod unic de inregistrare fiscala, conform prevederilor Legii nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare, in original sau copie legalizata, eliberate de catre organul fiscal competent al autoritatii administratiei publice locale, in termen de valabilitate la data semnarii acordului;

- certificatele de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si datoriilor catre bugetele locale, atat pentru sediul social,cat si pentru toate punctele de lucru (indiferent daca au sau nu cod unic de inregistrare fiscala), in original sau in copie legalizata, eliberate de catre organul fiscal competent al autoritatii administratiei publice locale, in termen de valabilitate la data semnarii acordului. In cazul in care firma nu este inregistrata ca fiind platitoare in cadrul administratiei respective, se solicita o adeverinta.

- documentul emis de catre ONRC din care sa rezulte ca intreprinderile beneficiare sunt intreprinderile nou infiintate de catre persoane fizice care nu au sau nu au avut calitatea de actionar sau asociat intr-un alt IMM care desfasoara sau a desfasurat aceeasi activitate autorizata (cod CAEN) pe care aplica in cadrul programului in anul anterior inscrierii sau in anul inscrierii pana la deschiderea sesiunii de inscriere.



Tags: start-up nationfinantare afacereplan de afacericerere de finantare

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Procedura de inscriere in Programul Start-up Nation
Rating:
Nota: 4.5 din 5 - 7 voturi.

Articole conexe

Ilan Laufer: Aproape 20.000 de companii au aplicat in cadrul Programului Start-Up Nation

de Idei De Afaceri
01 Nov 2017
In cadrul Start-up Nation Summit - Autumn edition 2017, Ilan Laufer, ministrul pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat a discutat la...

Programul Start-up Nation va continua si anul viitor

de Alina Constantinescu
04 Oct 2017
Cu prilejul unei conferinte organziate de Camera de Comert si Industrie Romano-Germana (AHK Romania), Ilan Laufer, Ministrul pentru Mediul de...

FNGCIMM a acordat primele doua garantii in Programul Start-Up Nation

de Alina Constantinescu
26 Sep 2017
Fondul National de Garantare a Creditelor pentru IMM-uri (FNGCIMM) a acordat primele doua garantii pentru creditele punte destinate implementarii...

Fondul de Garantare a Creditelor pentru IMM-uri, partener pentru beneficiarii Programului Start-Up Nation

de Idei De Afaceri
21 Sep 2017
Fondul National de Garantare a Creditelor pentru IMM-uri (FNGCIMM) reprezinta unul dintre principalii parteneri ai antreprenorilor beneficiari ai...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Va prezint un nou fond de investiti!!!

Intrebare:
Compania Laser ne oferă 12% in fiecare zi din suma investită.
Suma minima care se poate investi este 5$ Ex: investiție de 1.000 $ obțineți 12% / zilnic din suma investita 1.440 USD ( R.O.I. 440.00 $) Depozitele mari cresc castiguri mari zilnic. Link inscriere:
https://laser.online/?referrer=Anicuta
Laser Online este un fond de investiții Ón cele mai avansate aplicații ale tehnologiei laser pentru medicină, informatică și alte domenii de activitate.

Raspuns: Buna ziua. Rog mai multe detalii pe valilig@yahoo.co.uk.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii1 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
RADULEA OLIVIU 2017-05-25 09:34:52
sa speram la un program functional

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton