Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Estee Lauder si afacerile in familie

de Maria Nicutar 18 Iun. 2011 3944
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Josephine Esther Mentzer s-a nascut pe data de 1 iulie, 1908 in New York, Queens. Primul ei job era de vanzatoare de creme si lotiuni preparate de unchiul ei, Dr. Schotz. Acesta detinea compania New Way Laboratories. Succesul vanzarilor catre prieteni si colegi au determinat-o sa continue sa invete secretele prepararii produselor cosmetice de la unchiul ei.

A existat o scurta perioada in care viitoarea femeie de afaceri a cochetat cu ideea unei cariere in actorie, insa a renuntat la aceasta, dovedindu-se un drum fara perspective.

In anul 1930, Estee s-a maritat cu Joseph Lauter. Au divortat dupa 9 ani si apoi s-au recasatorit in 1942. Bazandu-se pe cunostintele unchiului ei, in 1947, Estee si Joseph au format compania Estee Lauder. Incepusera sa isi prepare singuri cremele de infrumusetare.

Primul contract a fost preluat de compania Sak’s care a reusit sa ii vanda produsele foarte rapid si cu mult succes.

Mai departe, a castigat contracte profitabile cu Neiman-Marcus, Marshall Field’s si I.Magnin. In cele din urma, Estee a reusit sa dea lovitura cu o combinatie de ulei de baie si parfum, numita Estee Lauder’s Youth Dew, care se comercializa cu $8.50 si care a sustinut puternic intreaga companie timp de ani buni.

Celebra femeie de afaceri mai proiectat o linie barbateasca de cosmetice, numita Aramis si prima linie de cosmetice hipoalergenice, Clinique. Aceasta marca nu a fost una de succes de la inceput. In primii 2 ani de la lansare facuse pagube de mai mult de 3 milioane de dolari pentru companie.

Estee l-a numit pe Carol Phillips, editor pentru revista Vogue din acea perioada, sa se ocupe in exclusivitate de reusita acestui proiect. Curand, asa s-a si intamplat, linia Clinique incepand sa atraga interesul femeilor din intreaga lume.

Estee Lauder spunea ca nu trece o singura zi fara sa-si vanda produsele. Se baza pe oferirea de mostre gratuite si de cadouri la achizitionarea de produse din gamele curente.

In anul 1999, compania detinea mai mult de 50% din totalul de vanzari de produse cosmetice din SUA. In anul 1998, publicatie “Times” a listat-o ca singura femeie din topul de 20 de personalitati cu cea mai mare influenta in afaceri si geniu al secolului.

A mai lansat si inca mai detine numeroase marci, precum:”M.A.C”, “Tommy Hilfiger Perfums”, “Origins” si “Perspectives”. A avut abilitatea de a-si promova singura produsele, fiind refuzata la inceputul carierei sale de numeroase agentii de advertising. Acestea nu au crezut in succesul liniilor sale de produse cosmetice.

Afacerea celebrei magnate a fost conceputa ca una de familie. Cei doi fii, Leonard si Ronald s-au ocupat si inca sunt implicati in bunul mers al acestei companii.




Tags: estee lauderfemei de afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]