Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

6 fraze magice in customer service!

de
1634 0 27 Mar. 2013
Management


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI
6 fraze magice in customer service!

Eforturile de customer service raman unele dintre cele mai importante aspecte in care investim bani si timp si personal de calitate. Si eforturile de customer service se revad si in actiuni si in maniera in care discutam, in maniera in care comunicam cu potentialii si deja existentii clienti.

Iata si 6 fraze eficiente in customer service, conform Entrepreneur.com:

1. "Cum va pot ajuta?".
Iata o prima intrebare magica, una care te asigura, pe tine ca si client, ca lucrurile incep de unde trebuie. In mod normal, totul ar trebui sa inceapa cu intentia de a afla cum puteti sa va ajutati clientii.

2. "Pot sa rezolv aceasta problema." Nimic nu suna mai bine decat sa auzi ca problema ta are si o solutie si cel care ti-o poate oferi este chiar langa tine, gata sa o puna in aplicare.

3. "Nu stiu, dar voi afla." Iata o fraza care denota sinceritate maxima si, in acelasi timp, vointa de a face tot posibilul pentru ca nemultumirile si neclaritatile clientului sa se rezolve.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Culegere pentru invatarea limbii engleze - Fise de lucru practice Clasele 0-IV


Aceasta metoda revolutionara ii permite copilului dvs sa invete la perfectie limba engleza Apelati la aceasta metoda si bucurati-va in scurt timp de progresele spectaculoase ale copilului dvs • fixare profunda a informatiilor • vocabular bogat • exprimare corecta si eleganta exact ca a unui vorbitor nativ de engleza ...

Oferta Speciala
valabila 48h


4. "Imi asum responsabilitatea." Da, vrem sa auzim si o astfel de fraza pentru ca, de cele mai multe ori, avem nevoie de garantii scrise sau verbale. Vrem ca un angajat sa isi asume responsabilitatea pentru promisiunile facute de un brand.

5. "Va voi tine la curent." Nimic nu ne incanta mai mult decat sa stim ca nu va trebui sa depunem niciun pic de efort pentru a fi la curent cu modificari si lucruri care ne intereseaza.

6. "Voi respecta termenul limita asupra caruia am convenit." Si aceasta fraza este magica, intrucat reasigura clientul ca termenul va fi respectat si ca nu trebuie sa existe griji cu privire la acest aspect.



sursa foto: www.sxc.hu


Tags: customer serviceeforturi customer service

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

6 fraze magice in customer service!
Rating:
Nota: 5 din 5 - 2 voturi.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Am fost ,,unul din ,,pionerii” fabricării pavelelor vibropresate in anii 1999-2005. Este idea...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016