Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum speculezi tendinta spre eficienta a cumparatorului?

de
508 0 14 Oct. 2015
Marketing


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Cu resurse financiare reduse la dispozitie, clientii se gandesc de doua ori inainte sa cumpere. Ei stiu ca nu pot cumpara la fel de mult ca in urma cu cativa ani, iar in cazul in care un produs nu indeplineste un nivel minim de calitate, nu il pot inlocui cu un altul.


Astfel, consumatorii sunt acum mai atenti la raportul pret/calitate decat inainte si isi doresc sa obtina maximul de valoare pentru banii cheltuiti.  Eficienta este pentru consumatori scopul final atunci cand merg la cumparaturi.

Avand in vedere aceasta tendinta spre eficienta, va oferim urmatoarele trei sfaturi care va ajuta sa captati atentia cat multor consumatori :

1. Actualizati modalitatile de distributie

Alegeti canale de distributie diferite, in functie de segmentele de clienti carora va adresati. Oferiti produse si servicii prin mai multe canale de distributie, in functie de diferentele regionale.

Prezenta fizica nu este neaparat necesara pentru a avea vanzari ridicate. Companii ca Amazon si EasyJet, care vand exclusiv prin canale on-line, au avut in timpul recesiunii cele mai mari cresteri ale vanzarilor.

Una dintre explicatiile pentru acest fenomen este faptul ca oamenii ies mai rar la cumparaturi in magazine traditionale decat inainte.

2. Investiti in reputatia firmei.

Reputatia firmei si modul in care oferta dumneavoastra este perceputa sunt importante in atragerea clientilor. Convingeti clientii ca produsele si serviciilor dumneavoastra pot obtine cel mai bun raport intre pret si calitate.

Afacerea anului: Cultivarea de cartofi mov
Afacerea anului: Cultivarea de cartofi mov

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Cultivarea plantei cu 5 arome
Cultivarea plantei cu 5 arome

Vezi detalii





3. Inovati.

Pe timp de criza, clientii pretuiesc produsele si serviciile care le ofera avantaje pe care si le puteau permite in perioada anterioara. De exemplu, un produs care ofera distinctie la un pret accesibil capteaza atentia multor consumatori.

Aceasta realitate creeaza multe oportunitati pentru inovatii, atat in ceea ce priveste produsul in sine, cat si marketingul acestuia.



Tags: clienticonsumatoriproduseserviciicrizacumparaturi

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum speculezi tendinta spre eficienta a cumparatorului?
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Cum sa creati loialitatea clientilor

de Andreescu Sorin
24 Mai 2016
Un aspect la care trebuie sa aveti grija in cadrul actiunilor de marketing este sa determinati mixul optim intre canalele de comunicare alese astfel...

3 moduri in care sa castigi increderea clientilor

de Teo Manole
12 Mai 2016
Oamenii sunt sensibili la produse ieftine, dar de calitate acceptabila. Sunt atractive pentru ca le permit sa cumpere mai mult cu aceeasi suma de...

E timpul sa intre clientii! Nu-i simplu sa arati ca ai deschis!

de Silviu-marian Banila
12 Mai 2016
Trebuie sa-ti promovezi afacerea, pe toate caile. Marketingul publicitar este esential pentru reusita afacerii tale. Daca ai sustinerea necesara,...

Care sunt clientii unei afaceri do-it-yourself?

de Cosmin Enescu
18 Apr 2016
Cel ce crede ca numai femeile cumpara produse cosmetice 'do-it-yourself" se insala. In cazul tuturor ofertantilor, aproximativ o treime din clienti o...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Top 3 Afaceri de Succes in 2016"

Top 3 Afaceri de Succes in 2016

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Investitor - caut idei de afaceri pe care sa le sustin

Intrebare: Salut,

Sunt un investitor interesat in dezvolatrea de afaceri cu potential. Ma voi implica atat finaciar cat si din punct de vedere managerial. Am peste 10 ani de experienta internationala si sunt educat in domeniu la scoli de top din Europa de Vest.

Va rog sa ma contactati doar daca aveti deja un concept al planului de afaceri gata. Pt asigurarea confidentialitati si protectiei ideei de afaceri se poate semna un acord de confidentialitate.



Raspuns: va rog sa-mi dati un e-mail pentru prezentare concept unic,in mall eugenia b 00306984317147  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Top 3 Afaceri de Succes in 2016
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Top 3 Afaceri de Succes in 2016"

Idei de AFACERI 2016




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Top 3 Afaceri de Succes in 2016"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton