Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Cum sa iti gasesti cel mai valoros client?

de
1169 0 25 Mai. 2012
Piata marketing


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

Multe voci spun ca cei mai valorosi clienti sunt cei care ne adora brandul in cel mai adevarat sens al cuvantului. Sunt clienti fideli, loiali, clienti care nu ne-ar abandona pentru niciun alt competitori alaturi de care ne luptam in cadrul unei anumite industrii, nise sau sub-nise.

Si, in mare parte, este adevarat. Clientii fideli sunt cei care ne spun ce aspecte conteaza pentru ei, ce beneficii cauta in cadrul portofoliului nostru de produse si servicii, ce nu trebuie sa schimbam, ci sa evidentiam. Pe acele aspecte care capteaza atentia, interesul, loialitatea si puterea de achitionare a clientilor, mizam in mod pregnant.

Cu toate acestea, cei mai valorosi clienti sunt cei care nu sunt multumiti de serviciile si produsele noastre. Acestia ne pot oferi informatiile de care avem nevoie pentru a ne imbunatati produsele, serviciile, afacerile ca tot unitar, noteaza Inc.

Clientii care depun plangeri si sunt nemultumiti ne pot spune exact directiile in care trebuie sa foram pentru a ne creste afacerile in mod avantajos, pentru a permite afacerilor sa devina mai profitabile, de succes real.

Primul pas in valorificarea acestor clienti nemultumiti si extrem de importanti pentru afacerile noastra sta in identificarea lor. Le acordam clientilor nostri sansa de a-si oferi feedback-ul cat mai usor, cat mai simplu si mai rapid. Punem la punct un forum de discutii, un serviciu de relatii cu clientii, un formular usor de trimis catre personalul care preia mesajele si plangerile clientilor.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Evaluarea Nationala Culegere exercitii rezolvate la matematica clasa a VIII-a


Prin Culegerea de probleme si exercitii copilul tau si matematica vor deveni cei mai buni prieteni Vei spune poate ca ai biblioteca plina ochi de carti si culegeri de matematica din toate timpurile mai de pe vremea ta cand Gheba si Petrica dadeau de furca micilor matematicieni sau mai recente raportate la noile programe...

Oferta Speciala
valabila 48h


De asemenea, este nevoie de incurajarea tuturor clientilor in a-si oferi feedback-ul. Foarte multe companii platesc sume impresionante de bani pentru a afla care sunt punctele lor forte si care sunt punctele slabe la care trebuie sa lucreze, care sunt defectele produselor si nemultumirile clientilor.

Esential de retinut este necesitatea de actiune rapida. Orice plangere/ nemultumire fondata trebuie tratata cat mai rapid si prin intermediul strategiilor de solutionare eficienta. Rezultatul natural consta in intampinarea nevoilor si dorintelor clientilor, imbunatatirea serviciilor si produselor, consolidarea imaginii si reputatiei unei afaceri ce tinde catre succes.


Tags: client valorosclienti valorosiplangeri clientinemultumiri clienti

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum sa iti gasesti cel mai valoros client?
Rating:
Nota: 5 din 5 - 2 voturi.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna , rog detalii pe sichetnicu@yahoo.com.Merci  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016