Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Cum se castiga clientii pe viata

de
2429 0 16 Mai. 2011
Piata marketing


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Importanta acordata fiecarui client in parte sta la baza succesului in orice afacere. Clientii vor sa fie tratati cu respect, iar managerii firmelor trebuie sa ii faca sa se simta ca VIP-uri, ca persoane indispensabile si, de ce nu, ca oameni apropiati lor.

Primul pas in a castiga un client este cunoasterea lui din cat mai multe aspecte. Veti dori sa stiti in ce stare financiara se afla, cu ce firme a mai lucrat, ce personalitate are si care sunt motivele principale pentru care ar fi dispus sa va aleaga serviciile. In acelasi timp este important sa va cunoasteti competitia. In acest fel puteti distinge intre ofertele si serviciile puse la dispozitie de competitor in comparatie cu ale dumneavoastra, avand astfel oportunitatea de dezvoltare a firmei pentru a se plia mai eficient pe nevoile clientului.

Clientii trebuie priviti si tratati ca persoane de care firma are nevoie, persoane carora le cerem sfatul si opinia, persoane pe care le invitam sa vorbeasca despre ele insele si carora le impartasim lucruri despre noi. Aceasta constanta incercare de apropiere de client se dovedeste a fi extrem de eficienta in castigarea si pastrarea clientilor. In acelasi timp, importanta acordata si faptul ca ii consideram valorosi si in masura sa modifice starea lucrurilor in firma ne va aduce un plus de loialitate din partea lor. Consultarea parerii lor despre serviciile oferite si despre cum se pot imbunatati este o alta marca a firmelor durabile.

Castigarea clientilor importanti este un proces de lunga durata de cele mai multe ori si necesita folosirea multor resurse. Oferirea de gratuitati, punerea la dispozitie de  oferte promotionale, discount-uri si alte avantaje concrete sunt foarte importante si atrag atentia clientului intotdeauna. In acelasi timp, pastrarea legaturii la intervale constante cu acesta mareste sansele de a-l pastra pentru firma.

O alta necesitate este permanenta innoire, imbunatatire si diversificare a serviciilor puse la dispozitia clientului. Anticiparea noilor nevoi poate salva o firma de la pierderea clientilor vechi, iar imbunatatirea ofertei de servicii poate recastiga clienti pierduti.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Evaluarea Nationala Culegere exercitii rezolvate la limba romana clasa a VIII-a


Cel mai simplu si mai eficient mod de pregatire pentru examen Lucrarea Evaluarea Nationala Culegere de exercitii rezolvate la limba romana clasa a VIII-a contine o serie de modele de teste care respecta intocmai programa aprobata de Ministerul Educatiei Nationale  au acelasi format cu cel impus de Ministerul Educatiei...

Oferta Speciala
valabila 48h


De asemenea, fiti gata oricand la dispozitia sa, raspundeti prompt la email-uri sau telefoane si stabiliti sedintele de discutie in functie de programul sau. Faptul ca se pot baza pe asistenta dumneavoastra intregeste o imagine favorabila pentru firma.


Tags: fidelizare clienticunoastere competitieatragere clientidezvoltare firma

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum se castiga clientii pe viata
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: buna ziua, suntem o firma de software si avem 3 produse pentru care am avea nevoie de investitie...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016