Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Energizeaza-ti afacerea utilizand culorile potrivite!

de
1723 0 31 Oct. 2012
Piata marketing


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI
Energizeaza-ti afacerea utilizand culorile potrivite!

Culorile detin o importanta uriasa in mersul unei afaceri. Un simplu ton de lila poate deveni inceputul unui val imens de vanzari si un albastru inchis poate spune despre o afacere mai mult decat un intreg plan de afaceri. Si asta se intampla pentru ca intreaga paleta de culori si tonuri reflecta anumita idei, principii, concepte ce ne ajuta sa atingem anumite tinte.

Marketerii sunt cei care vor fi cei mai interesati de utilizarea unui anumit set de culori. Si asta se intampla pentru ca anumite culori vand bine si anumite culori impun stagnari in vanzari si promoveaza o idee gresita, un concept eronat.

Spre exemplu, albastru este o culoare care semnifica ideea de logica, de ratiune. La polul opus, rosu seminifica pasiune, emotie puternica.

Albastru deschis calmeaza si poate de aceea este atat de folosit in spitale si clinici stomatologice. Mai mult, albastrul deschis si tonurile inchise sunt preferatele avocatilor, contabililor si nu numai.

Tonurile de galben si portocaliu aduc o stare de bucurie, de entuziasm si speranta.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Bacalaureat 2018 Teste rezolvate la limba si literatura romana profil real


Teste in conformitate cu  programa BAC la limba si literatura romana 2018 Copilul dvs se afla in fata unui pas important din viata lui examenul de bacalaureat altadata numit si examenul de maturitate   Sunteti ingrijorat E normal Pentru ca trecerea cu bine a examenului de bac inseamna accesul la o anumita facultate ba chiar si...

Oferta Speciala
valabila 48h


Verdele crud spune despre un produs ca este proaspat, nou si sanatos.

Negru impune sobritate si spune despre produse si servicii faptul ca sunt de incredere, imbatabile.

Albul reprezinta cea mai buna optiune pentru cei care promoveaza servicii si produse in care sa ai incredere totala. Majoritatea produselor alimentare detin suprafete mari de culoare alba.

Rosul indica un semnal de alarma, de urgenta. Cu rosu sunt semnalizate reducerile importante, promotiile si concursurile.

Mult succes!


sursa foto: www.sxc.hu


Tags: marketing afacerimarketing culoriculori marketing

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Energizeaza-ti afacerea utilizand culorile potrivite!
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Am fost ,,unul din ,,pionerii” fabricării pavelelor vibropresate in anii 1999-2005. Este idea...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016