Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Idei de afaceri

Marketing-ul din gura in gura este cel mai eficient generator de clienti?

de
4427 0 25 Mai. 2011
Piata marketing


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

In prezent lumea devine din ce in ce mai constienta de puterea campaniilor publicitare si de marketing initiate de marile firme. Consumatorii sunt din ce in ce mai neincrezatori in promisiunile lansate de organizatii si se orienteaza catre prieteni si familie pentru sfaturi legate de folosirea anumitor marci.

Un client satisfacut poate convinge un altul sa incerce produsul sau serviciul respectiv mai usor decat l-ar determina un spot publicitar sau o brosura. Acest lucru aduce marketing-ul "din-gura-in-gura" in prim-plan si in fruntea prioritatilor marilor firme. Acestea isi canalizeaza resursele din ce in ce mai mult catre adoptarea strategiilor de implementare a marketing-ului Word-Of-Mouth (WOM). 

Implementarea planului de marketing "din-gura-in-gura" are doar 2 pasi esentiali:

1. Trebuie sa ai produse sau servicii originale, noi, de calitate rasunatoare. Cu alte cuvinte, trebuie sa prezinte interes pentru clientii carora te adresezi, dandu-le ceva interesant despre care sa vorbeasca. Identifica-ti "audienta" si determina ce interese, nevoi, dorinte au si ce produs/serviciu  ar putea sa le satisfaca.

2. Trebuie sa oferi oportunitatea consumatorilor de a-si impartasi parerea despre produsul/serviciul tau.

Marketing-ul WOM are la baza:

• Studiul consumatorilor si a modului lor de a-si impartasi opiniile
• Informarea clientilor asupra produselor si serviciilor oferite
• Identificarea persoanelor care-si impartasesc parerile depre produsele si serviciile oferite de compania dvs

Cele mai importante tipuri de marketing "din-gura-in-gura" sunt:


Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii





• Viral marketing: lansarea mesajelor creative, interesante si scurte pentru a putea fi usor de retinut si de transmis in mediul online de la o persoana la alta.
• Buzz marketing: promovarea unei companii si a produselor si serviciilor sale prin initiativa de a determina lumea sa vorbeasca despre ele. Brand-ul pentru care se implementeaza buzz marketing-ul trebuie sa fie nou, original si in fruntea competitorilor din nisa sa.
• Brand blogging: se creeaza bloguri afiliate care sa ofere informatii pentru comunitatile de interes.
• Influencer marketing: produsul este plasat persoanelor de influenta din cadrul comunitatilor tinta.

In ziua de astazi, strategiile de marketing nu mai pot fi sustinute de campanii publicitare traditionale si necesita o puternica revitalizare si inovatie. Viitorul companiilor sta in implementarea marketing-ului Word-Of-Mouth, acesta dovedindu-se necostisitor si infinit mai eficace decat modelul traditional.



Tags: marketing din gura-in-guraword-of-mouthbuzz marketingviral marketing

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Marketing-ul din gura in gura este cel mai eficient generator de clienti?
Rating:
Nota: 5 din 5 - 2 voturi.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

caut partener/investitor

Intrebare: Salut,am o afacere in care detin o linie de produs sticle PET(-utilaje noi+matrite) de 0,150l;0,250l;0,500l si0,900l),intr-o hala noua ce are toate utilitatile si as dori un partener pentru a extinde afacerea in domeniul fabricarii lactatelor ca iaurt,sana,cascaval etc. mentionand ca sunt inginer chimie alimentara cu experienta(promotia 1991,Fac. din Galati) .Astfel vreau sa inchid circuitul producand si imbuteliind produse din lapte pe langa vanzarea de PET-uri ptr. alti beneficiari ,cu alte cuvinte e nevoie de achizitii utilaje prelucrare lapte.Astept raspuns de la cei interesati.

Raspuns: 0745580903  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton