Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Unde ne plasam reclamele? - TV vs Internet

de
2755 0 27 Iun. 2011
Plan de afaceri


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Vizibilitatea unei afaceri reprezinta punctul in care se decide adevarata cifra a rentabilitatii si profitabilitatii sale. In functie de cat de eficace este aceasta, putem vorbi despre un nivel marit al retentiei consumatorilor si despre fidelizarea celor deja existenti. Antreprenorii cauta, in prezent, noi metode de a-si face afacerea cunoscuta si oscileaza intre campaniile de advertising la tv si cele din mediul online.

In contextul actual al dezvoltarii uriase al mediului online, televiziunea a pierdut teren vizibil in vanzarea de spatiu pentru reclame. Desi advertising-ul in mediul tv prezinta avantajele sale, internetul pare sa fie o optiune mai profitabila din mai multe considerente.

Iata avantajele si dezavantajele supreme ale reclamelor difuzate in cadrul canalelor tv in comparatie cu reclamele din mediul online:

1.    Prin difuzarea lor se reuseste o sporire a vizibilitatii unei companii in cadrul unor audiente mari, diversificate. In cazul online se incearca o plasare a reclamelor in cadrul website-urilor de interes pentru audiente specifice. In acest sens, se micsoreaza numarul de persoane care sunt expuse unui mesaj de promovare. In schimb, se reuseste o pliere mai fidela pe anumite nevoi si cerinte ale audientei vizate.

Si reclamele din televiziune ajung catre categoria de consumatori vizata, insa cu o eficienta mai scazuta. Spre exemplu, sa ne gandim la reclamele difuzate in cadrul canalelor tv destinate copiilor. Acestea se pliaza pe nevoile si dorintele copiilor sau parintilor in mod specific:jucarii, detergenti, scutece, formule de lapte praf, produse cosmetice samd.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Culegere de teste rezolvate la limba romana clasa a VI-a


Copilul dvs are examen de Evaluare Nationala la sfarsitul clasei a VI-a Pregatiti-l de nota 10 Stimate parinte Aceasta etapa prefigureaza primul examen important din viata de elev a copilului dvs admiterea la liceu Constituie “piatra de temelie” ce sta la baza unei pregatiri serioase pe care ulterior se poate construi o...

Oferta Speciala
valabila 48h


2.    Se imbina componenta video, textul si componenta audio. In cadrul reclamelor de pe internet nu se recurge intotdeauna la componenta video si la cea audio. Sa ne gandim la bannere. Sunt reclame statice, de cele mai multe ori si combina grafica cu textul. Reclamele care folosesc flash sau sunet sunt mai putine ca numar. Multi utilizatori nu agreeaza aceste doua elemente in mediul online. In consecinta se proiecteaza mai greu emotii in cadrul reclamelor difuzate pe internet, iar eficienta majora vine din cadrul acestor elemente.

3.    Costurile reclamelor din televiziune sunt de obicei mai costisitoare decat cele online. In functie de canalul tv ales si de timpul de emisie alocat, se creeaza costuri colosale uneori, pentru difuzarea anumitor reclame. In tot acest timp, mediul online presupune cheltuieli mai mici. De asemenea, capitalul investit in realizarea reclamelor difera de la un mediu la celalalt, cu o marire considerabila pentru cel al televiziunii.




Tags: reclame tvreclame internetadvertising online

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Unde ne plasam reclamele? - TV vs Internet
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna , rog detalii pe sichetnicu@yahoo.com.Merci  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016