Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

5 erori de evitat la inceput de drum

de
1396 0 25 Feb. 2014
Start in afaceri


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI
5 erori de evitat la inceput de drum

Fiecare antreprenor comite partea sa fireasca de greseli pe masura ce lucreaza pentru a construi o companie de succes. Este absolut normal. Dar daca esti pe punctul de pornire in afaceri, de ce sa nu inveti de la cei care le-au comis deja? Michael Zipursky va prezinta pe site-ul Huffington Post cateva din greselile cele mai comune pe care le fac antreprenorii debutanti si cum pot fi ele evitate.

1. Porniti cu convingeri gresite

Ati putea crede ca ideea dumneavoastra de produs sau de serviciu este exact cea de care lumea are nevoie. Din pacate, putini antreprenori pot prezice cu exactitate cat de succes va fi ideea lor. Si, in timp ce instinctul dumneavoastra va poate spune ca aveti un produs castigator, cel mai bun mod de a valida faptul ca mergeti in directia cea buna este sa vorbiti cu viitorii dumneavoastra clienti. Exista mai multe moduri de a face acest lucru, de la stabilirea unor intalniri personale sau discutii telefonice cu potentiali clienti, pana la sondaje online si testarea utilizatorilor.

2. Aplicati formula Copy Paste

Un lider in domeniu isi reproiecteaza site-ul. Principalul dumneavoastra concurent lanseaza o noua serie de video. Un start-up in voga foloseste cu succes Google Adwords. Chiar daca bunul simt v-ar putea spune ca in cazul in care ceva functioneaza pentru altii este "dovedit" si ar trebui sa lucreze si pentru dumneavoastra, din pacate nu este chiar asa. Multi factori influenteaza ce functioneaza si ce nu. Situatia dumneavoastra specifica, piata, clientii, valorile, istoria, oferta, chiar perioada din an pot cauza rezultate diferite. Mai degraba decat sa incercati a copia ceea ce vedeti ca fac altii, incercati sa intelegeti de ce a mers acel lucru in cazul lor si ce aspecte ar putea fi cele mai relevante pentru afacerea dumneavoastra.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Culegere de teste rezolvate la limba romana clasa a VI-a


Copilul dvs are examen de Evaluare Nationala la sfarsitul clasei a VI-a Pregatiti-l de nota 10 Stimate parinte Aceasta etapa prefigureaza primul examen important din viata de elev a copilului dvs admiterea la liceu Constituie “piatra de temelie” ce sta la baza unei pregatiri serioase pe care ulterior se poate construi o...

Oferta Speciala
valabila 48h


3. Sunteti prea atasat de ideea initiala

Exista foarte putine companii care au lansat prima lor idee si au vazut-o devenind un succes chiar din start. Majoritatea antreprenorilor trebuie sa schimbe si sa-si adapteze oferta pe piata pana cand vor gasi varianta potrivita. Acest lucru poate fi dificil pentru antreprenorii care sunt prea atasati de ideile lor si nu doresc sa faca modificari de-a lungul drumului. Nu este nimic in neregula in a crede ca aveti o idee castigatoare si a fi persistent in cautarea succesului. Este insa o mare greseala sa fiti atat de fixat pe acea idee, incat sa nu-i ascultati pe ceilalti (inclusiv pe clientii dumneavoastra), atunci cand acestia va ofera feedback cu privire la unele lucruri care nu merg bine sau la ceea ce ar trebui schimbat pentru a face ideea sa functioneze.

4. Va bazati pe un avantaj competitiv slab

Daca toata lumea spune acelasi lucru, acesta nu poate fi un avantaj competitiv. Antreprenorii cred de multe ori ca intreprinderea lor este speciala si mai buna decat companiile concurente, deoarece are un produs de "cea mai buna calitate", "cele mai bune servicii pentru clienti" sau "cel mai mic pret". Toate sunt calitati frumoase pe care sa le posede o intreprindere, dar argumente slabe pentru a face fata concurentei. De ce? Pentru ca toata lumea se foloseste de ele. Ca antreprenor trebuie sa va dati seama cine sunt clientii dumneavoastra potentiali si in ce mod poate oferi produsul dumneavoastra o solutie valoroasa pentru ei, care sa fie diferita si mai buna decat alternativele de pe piata.

5. Cautati perfectiunea din start

Antreprenorii debutanti fac de multe ori greseala de a petrece prea mult timp pentru construirea produsului. Ei vor ca produsul lor sa aiba toate caracteristicile imaginabile si incearca sa desavarseasca toate detaliile chiar din start. Desi perfectiunea poate fi un scop admirabil, cautarea ei obsesiva atunci cand va lansati noua afacere poate provoca tot felul de probleme. In loc de a adauga fiecare caracteristica posibila, incepeti prin a oferi doar caracteristicile care sunt cele mai importante pentru clientii dumneavoastra ideali. Lasati deoparte lustruirea fiecarei bucati din produsul dumneavoastra pana cand sunteti sigur ca exista intr-adevar o piata pentru el si ca oamenii sunt dispusi sa plateasca pentru a-l avea.


Tags: 5 erori de evitat la inceput de drum

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

5 erori de evitat la inceput de drum
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: buna ziua, suntem o firma de software si avem 3 produse pentru care am avea nevoie de investitie...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016