Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Afacerea personalizarii - publicitate la purtator

de
1400 0 18 Apr. 2014
Start in afaceri


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.75
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

Ideea lansarii pe piata a tricourilor personalizate a fost initial dorinta de a promova un anumit produs sau brandul unei firme. Conceptul personalizarii s-a nascut drept branding personal, ca apoi sa se extinda la nivel mondial.


Personalizarea n-a mai presupus doar reclama imprimata pe un articol vestimentar, asadar aria de productie s-a extins, ajungand de la ”tiparirea” pozelor de tip family, cu personaje animate, masini, motociclete, animale si pana la imprimarea pozelor cu trupe arhicunoscute de fanii diverselor genuri muzicale. In acest punct a intervenit dorinta clientului de a comanda orice fel de imprimeuri pe articole vestimentare, genti sau rucsacuri, astfel incat sa poata oferi persoanelor dragi cadouri inedite. Profitul si dinamica afacerii ”personalizate” au avut succes, astfel incat tot mai multe firme de imprimare termica personalizata si-au facut loc pe piata.
 
In principiu, ceea ce se petrece in spatele unei astfel de firme nu este simplu, dar nici dificil de indeplinit. Daca veniturile de baza sunt mici, este important sa existe minimum doi fondatori ai afacerii. Intai, se deschide firma. Apoi, se inchiriaza un loc accesibil ca pret si ca loc, dar aici este riscant, intrucat spatiul pentru inchirierea incintei unui mall, de exemplu, nu este atat de ieftina si tu ai nevoie de clientela. Este de preferat ca pretul chiriei sa nu fie mare. Se cumpara aparatura necesara imprimarii termice (computer, scanner, aparat foto profesional, printer color, presa pentru materialele textile, presa pentru canile care vor fi imprimate, obiectele sau accesorii de imprimat, care variaza in functie de comanda clientului).
 
Clientul avand optiunea sa aleaga un model si sa-l prezinte pentru imprimat (optiune care va spori profitul), este recomandabil sa existe alti minimum doi oameni care sa se ocupe de editarea si de prelucrarea pe computer. Afacerea, avand deja patru membri, se poate numi in prag de extindere.
 
Timpul este limitat; asociatii trebuie sa fie la curent cu faptul ca firmele vor comanda tricouri imprimate sau accesorii folosind propriul brand, pe langa comenzile obisnuite din partea clientilor. Micsorarea timpului de livrare aduce un bonus pentru cresterea incasarilor, asadar este nevoie de infiintarea unui atelier care va fi echipat tehnologic cu aparatura necesara imprimarilor.
 
Pentru ca publicitatea sa isi asume rolul de intermediar intre firma si client, este necesara tiparirea unor fluturasi, care vor fi distribuiti prin zonele apropiate locatiei. Un alt mijloc important il reprezinta site-ul web, necesar pentru a prezenta modelele, obiectele sau accesoriile de imprimat, cat si reducerile de inceput ale vanzarilor sau ofertele speciale destinate companiilor care apeleaza la serviciile firmei de imprimat. Este important sa existe comunicare in permanenta cu clientii, pentru ca altfel publicitatea isi va spune replica, iar asociatii vor ramane cu profitul.
  
Sursa:

Lavanda: cultura profitabila in 2017
Lavanda: cultura profitabila in 2017

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii




www.think-business.ro


Tags: personalizare produsebranding personalreclama imprimataafacere imprimare

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Afacerea personalizarii - publicitate la purtator
Rating:
Nota: 4.75 din 2 voturi


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

unde gasesc finantare privata?

Intrebare: Buna seara,

Detin o afacere in domeniul agricol dar nu gasesc capital pentru dezvoltare acesteaia.
Tin sa va aduc la cunostinta ca nu doresc imprumuturi sau finantari din partea bancilor, cu dobanda exagerata si garantii imobiliare (insuficiente din punctul acetora de vedere chiar daca valoreaza dublu fata de capitalul dorit)
Doresc o finantare din partea unor oameni de afaceri, investitori privati sau grupuri de investitori etc. dar nu stiu unde sau cum as putea sa gasesc aceste persoane pentru a le propune ideea mea de dezvoltare.

Orice informatie este utila.

Multumesc !

Raspuns: Am aceeasi intrebare. As putea primi si eu raspuns? De ce detalii aveti nevoie?  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton