Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Evita cele mai mari greseli facute in Social Media

de
1842 0 09 Iun. 2011
Afaceri online


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

James Joyce a spus odata urmatoarele cuvinte "greselile sunt portaluri de descoperire." Josh Bernoff, vice presedinte al Forrester Research sectia dezvoltare - cercetare, ar fi probabil de acord. Prin observarea greselilor facute in social-media, Bernoff a venit cu lista sa ce contine unele si mai mari. Si de asemenea, cu unele descoperiri.

Ce este deosebit la social media, desigur, este abilitatea de a ajunge si a interactiona cu atat de multi oameni in acelasi timp. Dar ceea ce oamenii nu pot realiza intotdeauna, spune Bernoff, este faptul ca interactiunea functioneaza in ambele sensuri. Daca sunteti destul de norocos pentru a avea oameni care sa raspunda, inseamna ca ati inceput o conversatie care trebuie sa fie intretinuta.

"Cea mai mare greseala este pur si simplu sa asculti si sa nu raspunzi", spune Bernoff. "Deci, daca doar vorbiti si nu ascultati nu va apucati de social media."

Daca cineva raspunde mesajelor dvs. postate pe blog sau pe twitter, este foarte importat sa le dati un feed-back. Astfel ei stiu ca cineva ii asculta si le raspunde.

Un lucru amuzant despre social media este ca lucrurile se intampla rapid sau deloc. Daca as trimite o invitatie pentru un eveniment sau un focus grup si nimeni nu raspunde in primele zile sau chiar primele ore, atunci stiu ca, probabil, acel eveniment nu este interesant. Era posibil sa fi facut tot felul de planificari pentru acel eveniment care nu mi-ar fi fost de niciun folos.

O alta greseala pe care companiile o fac este de a sta si planifica in continuu pentru tot ceea ce se va intampla. Am vazut companii carora le ia doi ani pentru a fi gata de a lansa proiecte, si motivul pentru care aceasta este o greseala este faptul ca ei nu inteleg cu adevarat ce se va intampla pana cand nu lanseaza proiectul, si apoi ce se intampla este, de obicei, ceva ce nu si-au imaginat. Deci, este mult mai bine sa pornesti cu pasi mici, sa testezi,  sa vezi ce se intampla si apoi sa fi pregatit sa raspunzi spre deosebire de a avea un buget mare si un proces de planificare extrem de elaborat.

In cele din urma, Bernoff subliniaza faptul ca social media exista ca un proces continuu. Intai va construiti publicul si apoi va solidificati reputatia. "Un alt lucru pe care oamenii nu il realizeaza este faptul ca, spre deosebire de o campanie de publicitate, aceste relatii, odata incepute, se duc la nesfarsit. Deci, daca ai de gand sa incepi un blog sau o pagina de Facebook sau un cont de Twitter sau orice altceva, trebuie sa stiti ca, la sfarsitul a sase luni, atunci cand campania dvs. de publicitate ar putea fi gata, vor fi cateva sute de mii de oameni inca implicate in ea. Nu poti spune 'la revedere, nu suntem interesat de tine' – aceasta este inca o mare greseala." Ai nevoie sa gandesti, "ce vom face cu ei, odata ce campania este gata? Cum putem profita de acest grup mai tarziu, daca vrem sa pornim de altceva?"

Da, greseli se pot intampla, dar ascultand sfaturile expertilor care traiesc in aceasta lume in fiecare zi (si, probabil, multe nopti), le puteti reduce cu siguranta obtinand rezultate bune mult mai rapid.


Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii




 



Tags: social mediafeed-backplanificare

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Evita cele mai mari greseli facute in Social Media
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Tips & tricks de promovare in social media

de Cosmin Enescu
21 Ian 2015
Lansarea in social media nu este un proces facil. Este nevoie de coordonarea foarte buna a eforturilor de marketing si de atentie la trendurile in...

Ce indicatori de performanta sa urmaresti in promovarea afacerii pe social media

de Codrina Laiu
19 Ian 2015
Consultantii in comunicare spun ca indicatorii de performanta pentru social media se stabilesc de la inceput, cand se face strategia in domeniu, in...

Demareaza o afacere de social media marketing si poti aduce profit de acasa

de Andrioae Ruxandra
18 Iul 2014
Social media reprezinta un instrument de promovare pentru orice afacere, insa doar cateva dintre acestea stiu cum sa foloseasca social media, si asta...

Idei de afaceri mici, simple, cu bani putini: Manager/Specialist Social Media!

de Victor Oancea
01 Iul 2013
Social Media ... iata principala sursa de clienti pentru din ce in ce mai multe firme si companii! Nu glumim cand spunem ca fara social media, poate...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Özel yatırımcılar Grup özel yatırımcılar karlı iş...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton