Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cooptarea de clienti importanti pentru afacerile noastre in pasi strategici

de
1500 0 04 Oct. 2011
Dosare de afaceri


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Clientii nu se castiga pe cat de usor se asteapta unii si procesul de cooptare trebuie gandit si planificat in mod strategic. Iata cativa pasi de urmat pentru a va asigura profituri atragatoare revenite de pe urma celor mai poriviti clienti:

1.    Stabiliti clar si de la bun inceput de cati clienti aveti nevoie pentru a va extrage profiturile de care aveti nevoie in afacerile pe care le conduceti. Alcatuiti o lista cu toti clientii deja existenti si evaluati capacitatea angajatilor dvs de a mai prelua si alte sarcini in portofoliul lor.

Veti sti care este capacitatea de absorbtie de noi clienti si care sunt nevoile afacerilor dvs. La final veti avea un rezultat concret care va va spune ce decizii puteti lua din acest moment pentru bunul mers al afacerilor dvs.

2.    Evaluati-va potentialii clienti si selectati-i. Multi detinatori de afaceri si multi manageri responsabili de procesul de cooptare de noi clienti se grabesc sa accepte orice fel de colaborare. In fapt, multi clienti se pot dovedi toxici, nefavorabili pentru anumite afaceri.

In aceasta categorie intra si clientii care se targuiesc prea mult, clientii vesnic nemultumiti, nelamuriti si care ne rapesc prea mult din timp. In fapt, un client poate sa nu aduca nici un profit unei companii din simplul mod in care isi negociaza termenii colaborarii.

3.    Intalnirile cu clientii importanti sunt centrele de interes pentru majoritatea detinatorilor de afaceri si pentru managerii responsabili cu aceasta sarcina. Veti dori sa va impuneti ca profesionist cu autoritate mare, ca persoana care detine abilitatea de a asculta propunerile si cerintele clientilor, ca persoana care isi arata respectul fata de clienti.

Efectuati gesturi mici si semnificative care sa arate clientilor ca ii valorati. Strangeti-le mana cu fermitate, raspundeti-le la nelamuriri si cerinte cu promptitudine, conduceti-i pana la iesirea din companie, oferiti-le o cafea, un cadou si lista ramane deschisa pentru numeroase optiuni care va stau la indemana. Din aceste mici gesturi si actiuni clientii inteleg ca sunt respectati, valorati si ca isi pot gasi in dvs un om de afaceri cu care se poate colabora.

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii







Tags: afacericooptare clienticlienti afaceripotentiali clienti

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cooptarea de clienti importanti pentru afacerile noastre in pasi strategici
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Consiliul IMM-urilor: opinie privind eliminarea unor taxe pentru mediul de afaceri

de Idei De Afaceri
21 Nov 2016
In data de 27 octombrie 2016 a fost transmisa spre promulgare Legea privind eliminarea unor taxe si tarife, precum si pentru modificarea si...

Sfaturi utile pentru afaceri de succes cu o berarie

de Camelia Ghenes
01 Iun 2016
Daca iti deschizi berarie, atentie la "vecinii" localului. Indeosebi tinerii, care frecventeaza cel mai des berariile, au tendinta de a face mult...

5 tipuri de trandafiri de gradina cu care poti face afaceri profitabile

de Teo Manole
13 Mai 2016
In categoria trandafirilor vechi europeni de gradina, incadram cinci clase de trandafiri: Gallica, Damask, Alba, Centifolia si Moss. 1....

Dosar de afaceri - Cum sa-ti deschizi o patiserie?

de Andreescu Sorin
11 Mai 2016
De la delicioasele strudele, merdenele sau cornuri cu diverse umpluturi, oferta patiserilor romani s-a diversificat foarte mult in ultimul timp,...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Magazin haine copii

Intrebare: Buna ziua as dori sa deschid o mica afacere si m-am gindit la un magazin cu haine pentru copii 0-10 ani.as vrea sa stiu daca ar putea fi profitabila si ce pasi ar trebui sa urmez pentru a o deschide.

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton