Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Advertising-ul pe intelesul antreprenorilor si managerilor

de
3049 0 21 Mai. 2011
Editorial


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Faptul ca detineti un produs excelent nu va fi de ajuns pentru a va aduce in fruntea concurentei. Aveti nevoie de promovare, iar aceasta activitate va consuma timpul si banii intr-un mod ineficient daca nu detineti expertiza in domeniu.

Alternativa este angajarea unei echipe de advertiseri care sa proiecteze un produs publicitar eficace intr-un timp mai scurt decat v-ar lua dvs. Responsabilitatea acestora este de a va pune la dispozitie cel mai bun mesaj publicitar adresat catre audienta potrivita si la cel mai bun pret.

Odata cu dezvoltarea canalelor media au aparut si conditiile necesare pentru orice antreprenor sau manager de a-si gestiona in mod autonom metodele de promovare a unei afaceri.

Rezultatul final al unei campanii publicitare este reclama, ea putand fi proiectata si de persoanele nespecializate in sfera advertising-ului. Rezultatele nu sunt intotdeauna cele la care am sperat.

Pentru ca o campanie de advertising de succes aveti nevoie de:

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Culegere de teste rezolvate la limba romana clasa a VI-a


Copilul dvs are examen de Evaluare Nationala la sfarsitul clasei a VI-a Pregatiti-l de nota 10 Stimate parinte Aceasta etapa prefigureaza primul examen important din viata de elev a copilului dvs admiterea la liceu Constituie “piatra de temelie” ce sta la baza unei pregatiri serioase pe care ulterior se poate construi o...

Oferta Speciala
valabila 48h


1.    Un mesaj clar care sa convinga audienta sa va aleaga produsele, serviciile si sa ignore concurenta. In mesaj trebuie sa includeti elementele planului de marketing.

2.    Un canal media adecvat mesajului si audientei careia va adresati. Stabilirea acestuia rezulta din documentarea si cercetarea pietei si a produsului in profunzime. Cui se adreseaza produsul/serviciul nostru? Ce varste au acestia? Ce canal media prefera? Daca sunt  cititori de presa scrisa, ce publicatii prefera?

3.    Un moment oportun lansarii mesajului.

Exista doua tipuri de advertising:

1.    Advertising-ul de produs – promoveaza un produs sau un serviciu existent in portofoliul unei firme/organizatii/institutii

2.    Advertising-ul de institutie – promoveaza imaginea unei afaceri/organizatii ca tot unitar

De ce aveti nevoie de publicitate:

•    Advertising-ul informeaza, convinge si aminteste. Ofera informatii impachetate inteligent, convinge audienta sa va cumpere produsele/serviciile si aminteste celor vechi ca sunteti inca pe piata si va dezvoltati.

•    Va creste profitul. Vanzarile datorate promovarii sunt cele care fac diferenta intre succes si esec in afaceri.

•    Va creeaza o imagine favorabila pentru afacerea dvs.

Cand sa apelati la serviciile unei agentii de publicitate si de ce se merita:

1.    Nu sunteti pregatit sa proiectati un mesaj publicitar eficient

2.    Nu va cunoasteti audienta

3.    Nu aveti timp sa va ocupati de aceasta activitate si doriti sa va promovati produsul/serviciul urgent

4.    Doriti o echipa de experti pentru promovarea produsului/serviciului. Nu faceti rabat de la calitate!

5.    Detineti bugetul necesar contractarii unei agentii de publicitate. Suma necesara poate fi privita ca o investitie in viitorul afacerii. Fara promovare nu ati inregistra aceleasi vanzari.

Datorita campaniilor de publicitate aveti ocazia sa va faceti cunoscuta afacerea si intreaga gama de produse dintr-un singur foc. Puteti castiga de partea dvs clienti noi, ii puteti fideliza pe cei vechi si recastiga pe cei pe care i-ati pierdut.



Tags: produsadvertiseriantreprenormanageradvertisingcampanii publicitare

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Advertising-ul pe intelesul antreprenorilor si managerilor
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

10 sfaturi pentru succes in afaceri de la 10 antreprenori romani

de Florin P. Amariei
19 Apr 2018
Daca iti faci planuri pentru o afacere si te simti uneori descurajat de imprejurari si intamplari, atunci ar fi bine sa salvezi articolul acesta si...

In goana dupa clienti - idei ingenioase de impachetare a produselor

de Teo Manole
13 Iun 2016
Cum lumea continua sa evolueze, cresc si cerintele pentru portabilitatea produselor. Suntem o specie interesanta de consumatori. Vrem sa accesam...

A fi antreprenor poate cere transpiratie si lacrimi

de Dan Iacobescu
02 Nov 2015
In primii ani antreprenorii invata cum sa-si invinga frica de esec. Procesul poate duce frica pana in maduva oaselor si nopti nedormite. Este...

3 trucuri pentru a organiza mintea unui antreprenor foarte ocupat

de Andrioae Ruxandra
18 Oct 2014
Un antreprenor trebuie sa isi puna gandurile in ordine, astfel incat afacerea sa functioneze in mod adecvat. David Levitin, autorul cartii ”The...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Am fost ,,unul din ,,pionerii” fabricării pavelelor vibropresate in anii 1999-2005. Este idea...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016