Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Originalitate fara teste de rentabilitate? Apropo de greseli majore in afaceri...

de
1521 0 10 Sep. 2013
Editorial


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI
Originalitate fara teste de rentabilitate? Apropo de greseli majore in afaceri...

Acum putin timp aveam pe lista de prioritati o serie de idei de afaceri originale de analizat, idei care s-au materializat in afaceri de succces real. Un punct comun descoperit in cazul acestora era cel referitor la studiile de fezabilitate/rentabilitate. Nu erau doar puternic documentate. Erau cu adevarat blindate.

In mod clar, ideile de afaceri se disting cu maxima usurinta in 3 categorii clare: idei de afaceri copiate si care vor oferi profit pe jumatate cat au oferit cele apartinand primilor fondatori, idei de afaceri originale si cu potential, idei de afaceri originale si nefolositoare nimanui.

Si sa recunoastem ca numerosi oameni de afaceri mizeaza pe originalitate si uita ca orice serviciu sau produs doresti sa scoti in lumina reflectoarelor, trebuie sa fie util cu adevarat pentru un anumit segment care iti contureaza audienta-tinta. Degeaba ai adus laolalta zeci de specialisti care sa te ajute sa lansezi si sa valorifici o idee de afacere originala daca nu ai trecut totul prin filtrul utilitatii produselor finale, prin filtrul testelor de rentabilitate. Ai efectuat analize si cercetari, documentari si teste, sondaje de opinie? Ai organizat focus-grup-uri cu acele persoane care ar trebui sa iti fie clienti ideali? Ai aflati parerile acestora? Ai efectuat schitele de mentenanta a unui stoc activ? Ai mers macar pana la jumatate de drum sa vezi cum arata cealalta jumatate de drum?

In consecinta, intrebarea pe care ne-o adresam cu totii in momentul in care descoperim o idee de afacere este urmatoarea: Cat de mult ar suferi clientul tau ideal daca nu ar putea sa aiba acces la produsul/serviciul pe care ai tu de gand sa il lansezi? Ar suferi cu adevarat? S-ar simti privat in mod real? Ar avea sentimentul ca lipsa de confort este cu adevarat suparatoare? Daca ar primi produsul in mod instant, viata lui s-ar schimba in bine in mod vizibil?

La final de drum, masuram impactul produs de un produs/serviciu in viata consumatorilor nostri. Masuram acest impact, il raportam la rata investitiilor si trecem totul prin filtrul temporal. Descoperim perioada de timp in care produsele si serviciile noastre isi pot pastra trendul ascendent. Aceste informatii se obtin atunci cand privim catre a doua jumatate de drum. Vedem ce se afla dincolo de punctul in care am ajuns cand am terminat testele. Si, evident, exista implicatii financiare demn de luat in considerare cand testam si analizam, insa nu se poate fara!

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Culegere pentru invatarea limbii engleze - Fise de lucru practice Clasele 0-IV


Aceasta metoda revolutionara ii permite copilului dvs sa invete la perfectie limba engleza Apelati la aceasta metoda si bucurati-va in scurt timp de progresele spectaculoase ale copilului dvs • fixare profunda a informatiilor • vocabular bogat • exprimare corecta si eleganta exact ca a unui vorbitor nativ de engleza ...

Oferta Speciala
valabila 48h


In tot acest timp tinem minte un lucru esential: Impactul se produce abia in momentul in care produsul a trecut testul de utilitate pe care noi, antreprenorii, il dam in fata celor mai aprigi critici ai nostri, potentialii nostri clienti. Faceti ca acest impact sa fie unul memorabil.

Si strategiile care vor functiona mereu sunt clare. Mariti lista de beneficii, veniti cu idei originale si utile, sporiti functiile pe care le indeplinesc produsele voastre, intreceti frontiere pe care clientii vostri le considerau de neintrecut in materie de calitate! Mizati pe originalitate care sa produca efecte pozitive in viata clientilor vostri, nu pe artificii care impresioneaza, insa sunt rapid uitate.

Mult succes si afaceri profitabile!


sursa foto: www.sxc.hu



Tags: afaceriafaceremanagement afaceriafaceri profitabile

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Originalitate fara teste de rentabilitate? Apropo de greseli majore in afaceri...
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

10 sfaturi pentru succes in afaceri de la 10 antreprenori romani

de Florin P. Amariei
19 Apr 2018
Daca iti faci planuri pentru o afacere si te simti uneori descurajat de imprejurari si intamplari, atunci ar fi bine sa salvezi articolul acesta si...

Omul de afaceri - Soldatul cu servieta pe care toti il respecta, de teama si din instinct.

de Silviu-marian Banila
06 Iun 2016
Soldatul cu servieta este omul de afaceri din "beretele verzi". Alearga dupa verzisori, imbracat in costum, nu in echipament militar. In picioare nu...

In afaceri, si nu numai, foloseste principiul vasului cu pietricele si nisip

de Codrina Laiu
26 Mai 2016
Stephen Covey, un guru in management, realizeaza o analogie intre modul in care oamenii prioritizeaza activitatile si sarcina de a umple un vas cu...

Ideea ta de afacere te poate face MILIONAR

de Adina Vasile
22 Apr 2016
Acum ceva timp am vazut la televizor un documentar referitor la istoria Internetului si cum a transformat acesta modul nostru de a face afaceri in...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna ziua, Cercetator in domeniul militar, in prezent pensionar, caut finantare / colaborare...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016