Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Secretul afacerilor memorabile: Emotia!

de
1310 0 25 Iun. 2013
Editorial


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI
Secretul afacerilor memorabile: Emotia!

Emotia reprezinta totul intr-o lume in care tindem sa ascundem cat mai mult din sentimentele care ne caracterizeaza. Ne ascundem emotiile, insa ele ne guverneaza in totalitate.


Intrebat de ce este sistemul Mac OS X atat de performant, Steve Jobs a raspuns: "Am facut butoanele de pe ecran asa de frumoase incat iti vine sa le lingi."

Nu a zis nimic despre caracteristicile si beneficiile oferite de sistem. Nu ne-a spus ce poate face, cati oameni stau in spatele sistemului, n-a aruncat pe scena niciun termen din domeniul IT. Ne-a spus esentialul. Si-a gandit si proiectat un brand adevarat, solid, bazat pe tehnica, insa promovat prin intermediul emotiilor, evident.

Si sa tinem cont de faptul ca nu exista brand adevarat fara incarcatura emotionala puternica. Nu exista brand solid decat acolo unde exista clienti gata sa ia decizii de achizitionare in deplina cunostinta de cauza. Stiu exact ce cumpara si de ce scot banii din buzunar, de ce nu au alt loc din care cumpara si cum sa isi motiveze decizia in mod logic.

Nu am spus-o eu, este una clasica. Regula spune ca produsele, de multe ori si in multe cazuri, se cumpara din considerente emotionale si apoi decizia de achizitionare se motiveaza cu argumente logice. Cam asa facem si noi, fie ca ne dam sau nu seama, in numeroase cazuri.

La urma urmei, cine ar fi dispus sa recunoasca, fara jena si cu toata deschiderea, ca nu are nevoie de acel nou gadget, insa il doreste?

Cine este dispus sa recunoasca faptul ca tatuajul cu Harley Davidson a costat o avere si ca nici nu stie bine de tot cate modele a avut compania pana in prezent?
Cine este dispus sa recunoasca faptul ca decizia de achizitionare pe care tocmai a luat-o a fost bazata pe sentimente, pe emotii si in niciun caz pe argumente logice?

Adevarul este ca nu poti descoperi afaceri profitabile timp indelungat decat acolo unde exista branding, unde exista o imagine care sa iti trezeasca sentimente puternice, emotii puternice. Te duci la banca si simti ca ai incredere in ce solutii iti pun la dispozitie reprezentantii. Mergi la amanet si ai incredere ca ai parte de servicii de calitate si de cel mai bun pret. Mergi la clinica si simti ca sanatatea ta este pe mainile celor mai tari oameni. Cumperi o crema si stii ca ai dat bani pentru frumusete garantata de o companie "prietena" cu tine.

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii




Sunt doar cateva exemple de sentimente si emotii care ies la iveala in momentul in care luam contact cu un brand memorabil. Multi nu le inteleg, multi le ignora, multi le evita si au doar de pierdut!

Mult succes si afaceri prospere!



Tags: afaceriafacereidei de afaceriidei afaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Secretul afacerilor memorabile: Emotia!
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Omul de afaceri - Soldatul cu servieta pe care toti il respecta, de teama si din instinct.

de Silviu-marian Banila
06 Iun 2016
Soldatul cu servieta este omul de afaceri din "beretele verzi". Alearga dupa verzisori, imbracat in costum, nu in echipament militar. In picioare nu...

In afaceri, si nu numai, foloseste principiul vasului cu pietricele si nisip

de Codrina Laiu
26 Mai 2016
Stephen Covey, un guru in management, realizeaza o analogie intre modul in care oamenii prioritizeaza activitatile si sarcina de a umple un vas cu...

Ideea ta de afacere te poate face MILIONAR

de Adina Vasile
22 Apr 2016
Acum ceva timp am vazut la televizor un documentar referitor la istoria Internetului si cum a transformat acesta modul nostru de a face afaceri in...

In afaceri nu te juca cu impresia pe care le-o creezi celorlalti

de Idei De Afaceri
25 Mar 2016
Impresia pe care o creati este adesea cruciala pentru succesul sau esecul unei afaceri. Iata o poveste care iti va demonstra acest lucru dezvaluind...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

pet-shop

Intrebare: Buna ziua , vreau sa deschid un magazin pet-shop , eventual cu extensie pe cabinet veterinar . Se pot accesa fonduri europene pentru aceasta ramura sau prin programul start-up ? Multumesc anticipat pentru informatii

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton