Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Cele mai comune probleme de la birou?

de
1475 0 01 Oct. 2011
Management


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Locurile de munca nu sunt intotdeauna pe placul tuturor. Se intampla sa fim prinsi intr-un birou care ne sufoca, care ne reprima talentul artistic, creativitatea si originalitatea, intr-un birou in care colegii nostri sunt barfiti in mod constant, intr-un birou mic, defectuos organizat si lista continua spre dezamagirea multor angajati.

In realitate, productivitatea, performanta, eficienta cu care se lucreaza vine in mare masura si din directia modului in care este organizata activitatea la locul de munca, la birou.

Iata cateva dintre cele mai commune probleme de la birou:
1.    Zgomotul. Mai ales in birourile organizate in sistem “cubicle”, zgomotul devine o mare problema care afecteaza buna functionare a departamentelor implicate. Din ratiuni economice, departamentele care functioneaza cu un numar mare de angajati, aleg acest sistem de organizare si isi deturneaza profitabilitatea afacerilor intr-o mare masura.

O solutie poate fi recrutarea de asistenti virtuali si transferarea sarcinilor potrivite catre personal care isi duce activitatea de la domiciliul personal. Nu veti mai avea nevoie de spatiu pentru birouri, de echipament si nici nu se va mai pune problema zgomotului care streseaza angajatii si le micsoreaza eficienta cu care lucreaza.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Evaluarea Nationala Culegere exercitii rezolvate la matematica clasa a VIII-a


Prin Culegerea de probleme si exercitii copilul tau si matematica vor deveni cei mai buni prieteni Vei spune poate ca ai biblioteca plina ochi de carti si culegeri de matematica din toate timpurile mai de pe vremea ta cand Gheba si Petrica dadeau de furca micilor matematicieni sau mai recente raportate la noile programe...

Oferta Speciala
valabila 48h

2.    Barfa. Da, la orice loc de munca, ne intalnim cu aceasta problema grava. Se barfeste si relatiile intre angajati se racesc. Totul se rasfrange asupra bunului mers al echipelor de lucru si a departamentelor implicate. Va trebui sa veniti cu un set de reguli clare care sa elimine acest element daunator intregii dvs afaceri.

3.    Confuzia si lipsa de organizare. Multe afaceri sunt simple, multe sunt complexe si in ambele ne intalnim cu un grad ridicat de lipsa de organizare si, implicit, de confuzie. Acest lucru se intampla din cauza faptului ca nu exista un set de reguli clare pe care sa se functioneze.

Corespondenta si comunicarea intre angajati si departamente nu se efectueaza in mod corect si eficient si se ajunge la confuzie care se rasfrange asupra intregii afaceri. Este cazul sa stabiliti o rutina constructiva si sa impuneti ca activitatea angajatilor dvs sa fie dirijata de ea.

4.    Utilizarea internetului in alte scopuri decat cele profesionale. Din fericire, exista numeroase modalitati prin care puteti limita accesul angajatilor la alte site-uri decat cele utilizate in mod normal pentru bunul mers al afacerii dvs. Conturile personale de e-mail si cele de pe retelele de socializare sunt printre cele mai utilizate de catre angajatii care au acces la internet. Un programator cu experienta va poate ajuta cel mai bine in acest sens.


Tags: afaceribirouconflicte la birouconflicte afaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cele mai comune probleme de la birou?
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Este importanta strategia de afaceri?

de Florin P. Amariei
25 Apr 2018
Fie ca esti la inceput si doresti sa initiezi o afacere, fie ca detii un business de succes si vrei sa il dezvolti mai mult, ai nevoie de o strategie...

Topul celor mai bune scoli de afaceri din Europa

de Idei De Afaceri
04 Dec 2017
The Financial Times a alcatuit un top al celor mai bune scoli de afaceri in 2017, care masoara calitatea si anvergura programelor post-universitare....

Studiu: 7 din 10 oameni de afaceri nu vad beneficiile brandului personal

de Idei De Afaceri
10 Iul 2017
"Puterea brandului personal 2017" este primul studiu despre modul in care este perceputa importanta brandului personal in mediul de afaceri din...

Oamenii de afaceri, increzatori in evolutia economiei in urmatoarele 12 luni

de Idei De Afaceri
18 Oct 2016
EY Romania a realizat un studiu care analizeaza perceptia directorilor din companiile care activeaza in Romania in privinta perspectivelor mediului...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna ziua, Cercetator in domeniul militar, in prezent pensionar, caut finantare / colaborare...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016