Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

10 secrete ale directorilor de vanzari

de
1986 0 24 Iul. 2014
Management financiar


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.75
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

Vanzarile pot fi o arta, fiecare lider avand secretul sau in ceea ce priveste reusita acestora. De aceea, unele companii au mai mult succes cu unele programe de vanzari, iar altele mai putin, de aici pornind si o parte a concurentei.

 
Bill Binch, EVP Marketo al WorldWide Sales, a impartasit cateva dintre secretele de vanzari ale unor companii cum sunt ServiceMax, InsideSales, Zendesk, Fuza sau InsideView. 
 
In continuare sunt prezentate 10 dintre acestea:
 
1. Da reprezentantilor de vanzari tranzactii, nu cote de venituri
Cand s-a alaturat Marketo, Binch a vrut sa faca diferenta, asa ca, pentru a elimina obstacolele pentru a inchide oferte, a schimbat masuratorile de la venituri la tranzactii. Dupa sase luni a stabilit unele reguli in jurul afacerii si discounturilor, dar a oferit initial increderea pentru a incheia tranzactii reprezentantilor de vanzari, indiferent de dimensiunea sau marca clientului.
 
2. Partener cu marketingul inca de la inceput
Scott Berg, COO la ServiceMax, sustine ca vanzarile incep cu un model de conducta generatoare de cerere, iar mai apoi se ajunge la conversia conducerii. Acestea necesita o comunicare constanta intre vanzari si marketing.
 
3. Selecteaza cotele cu grija
Pliaza cota intervalului de timp la ciclul de vanzari. Marketo, de exemplu, s-a concentrat pe clientii din IMM-uri cu ciclu de vanzari sub 30 de zile. Decat sa foloseasca cote trimestriale, a folosit cote lunare pentru a stabili un ritm pe care sa il imbunatateasca in fiecare luna. 
 
4. Vanzarea inseamna matematica, nu magie

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii



Michael Critchfield, VP Sales la InsidesSales, a precizat ca ei au organisme de dezvoltare a afacerilor care functioneaza pe cadenta orara, adica foarte repede. Se concentreaza asupra numirilor de azi si de maine. Acestia sunt foarte organizati, cheia fiind obtinerea datelor in sistem. Potrivit acestuia, vanzarea este mai mult matematica decat arta si vanzarile pot fi defalcate intr-o secventa ADN.
 
5. Transparenta ajuta la erodarea competitiei
Binch a luat cateva decizii privind accelerarea ciclurilor de vanzari, iar primul pas a fost sa arate preturile pe care le au pe web. Chiar daca concurentii s-au suparat, transparenta i-a ajutat sa concureze. Al doilea pas a fost oferirea unor studii de 15 zile. Au urmat publicarea raspunsurilor la intrebarile clientilor pe o pagina web si crearea unei mici comunitati.
 
6. Nu te astepta la un succes instant cand urci piata
Jim Cyb, VP Sales/Americas la Zandesk, a precizat ca aceasta companie a fost construita pe o fundatie de oferte cu 5 locuri, dar a vrut sa se extinda in mijlocul pietei si intreprinderii. Acest lucru a insemnat ajustarea echipei si tacticilor companiei, in timp ce au ramas fideli misiunii lor.
 
7. Culturile de vanzari de succes au rapiditate
Viteza ofertei este importanta. Creeaza obiective de extindere si ofera stimulente fantastice pentru implinirea lor. 
 
8. Fa tot ce este nevoie pentru a realiza primele parteneriate cu succes
O companie trebuie sa se bazeze pe mai mult de cinci parteneri, potrivit lui Heidi Tucker, VP Global Alliances la InsideView. Trebuie sa faci tot ce este nevoie pentru a le realiza cu succes. 
 
9. Ia intreaga companie din spatele echipei de vanzari
Intreaga companie ar putea simti energia vanzarilor. Binch aducea mii de dolari din marfuri, pentru a le fi dati angajatilor din companie atunci cand ofertele de vanzari se incheiau. 
 
10. Hraneste-i  pe clientii tai freemium
Mary Pecka de la Fuze sustine ca este foarte important sa fii aproape de clientii tai freemium. Daca ai o strategie de seed-and-grow, nu trebuie sa astepti pana la reinnoire pentru a o alimenta. Ai nevoie sa creezi rapid o strategie de implicare. Extinderea unei oferte este responsabilitatea reprezentantului de vanzari.
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: afacerivanzariafaceri vanzaridirectori vanzarisfaturi afacerisfaturi vanzari

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

10 secrete ale directorilor de vanzari
Rating:
Nota: 4.75 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Cele mai bogate 10 tari din lume unde afacerile prospera

de Florin P. Amariei
22 Mai 2018
De doua ori pe an Fondul Monetar International realizeaza o statistica uriasa privind puterea economica a tarilor lumii, PIB-ul acestora fiind un...

Fiti pregatit pentru ajustarea bugetului afacerii daca ...

de Codrina Laiu
07 Iun 2016
In momentul in care implementati in practica activitatile scrise pe hartie, sunt sanse mari ca planul realizat sa nu se potriveasca cu realitatea....

3 recomandari privind elaborarea unui buget de afaceri

de Codrina Laiu
01 Iun 2016
Pentru ca bugetul este o etapa dificila in elaborarea unui proiect, va oferim cateva sfaturi utile care sa faca procesul mai usor: 1. Pregatiti...

Cum sa estimezi costurile cu echipamentele necesare afacerii?

de Teo Manole
28 Apr 2016
Proiectele sunt temporare, bine definite temporal si utilizeaza resursele organizatiei numai o perioada de timp. Chiar daca echipementele apartin...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna ziua. Sunteti intereset sa investiti in turism in zona Ardeal( Transilvania)?  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016