Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

3 etape esentiale pentru managementul prioritatilor in afaceri

de
1866 0 27 Aug. 2015
Management


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

2.5
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

Este o modalitate ce presupune ierarhizarea problemelor de solutionat in functie de aportul pe care il au la atingerea obiectivului si de resursele de care dispune firma.

Acest procedeu pentru managementul prioritatilor in afaceri presupune parcurgerea mai multor etape. Alocarea resurselor se va face in aceasta ordine, pentru atingerea cat mai rapida a obiectivului.

Etapa I: identificarea problemelor de rezolvat pentru atingerea obiectivului.

Exemplu: pentru cresterea partii de piata (obiectivul), intreprinzatorul identifica urmatoarele probleme:

– reducerea pretului in conditiile scaderii profitului; diversificarea sortimentala; declansarea unei campanii publicitare; deschiderea de noi puncte de distributie.

Etapa a II-a: fiecare din aceste probleme necesita eforturi si da rezultate.

Deci devine necesara determinarea eforturilor si rezultatelor pentru fiecare in parte. in exemplul nostru:
– reducerea preturilor nu necesita nici o cheltuiala suplimentara, dar contribuie la o crestere a vanzarilor cu 50%;

– diversificarea sortimentala necesita 2.000-3.000 lei pentru utilaje si ambalaje si asigura o crestere a cifrei de afa ceri cu 20%;

– campania publicitara necesita 2.000 lei, iar efectul ei va fi o crestere cu 10% a partii de piata;

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii





– deschiderea de noi puncte de distributie necesita 2.000 lei, iar rezultatul va fi cresterea partii de piata cu 30%.

Etapa a III-a: in cazul in care resursele firmei sunt suficiente, ierarhizarea problemelor de rezolvat se poate face in functie de aportul fiecarei probleme la atingerea obiectivului (in functie de procentul adus la cresterea partii de piata):

1. reducerea pretului;
2. deschiderea punctelor de distributie (30%);
3. diversificarea sortimentala (20%);
4. campania publicitara (10%).

Dar in cazul in care resursele sunt limitate si insuficiente, se va pune accentul pe eficienta fiecarei solutii. Ierarhizarea se va face in functie de raportul rezultate/efort:

1. diversificarea sortimentala – eficienta cea mai mare;
2. deschiderea punctelor de distributie;
3. reducerea pretului;
4. campania publicitara.





Tags: managementprioritati in afaceriafaceriresurse

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

3 etape esentiale pentru managementul prioritatilor in afaceri
Rating:
Nota: 2.5 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Studiu: 7 din 10 oameni de afaceri nu vad beneficiile brandului personal

de Idei De Afaceri
10 Iul 2017
"Puterea brandului personal 2017" este primul studiu despre modul in care este perceputa importanta brandului personal in mediul de afaceri din...

Oamenii de afaceri, increzatori in evolutia economiei in urmatoarele 12 luni

de Idei De Afaceri
18 Oct 2016
EY Romania a realizat un studiu care analizeaza perceptia directorilor din companiile care activeaza in Romania in privinta perspectivelor mediului...

Ce spun directorii generali despre comunicare si afaceri publice

de Idei De Afaceri
28 Sep 2016
Conform studiului "Cum comunica strategic companiile din Romania" realizat de McGuireWoods Consulting si Sfera Business, 6 din 10 companii spun ca au...

Managerii mizeaza pe cresterea afacerilor in urmatoarele 3 luni

de Alina Constantinescu
07 Sep 2016
Potrivit unui comunicat de presa al Institutului National de Statistica (INS), managerii se asteapta in urmatoarele trei luni la o crestere a...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Va prezint un nou fond de investiti!!!

Intrebare:
Compania Laser ne oferă 12% in fiecare zi din suma investită.
Suma minima care se poate investi este 5$ Ex: investiție de 1.000 $ obțineți 12% / zilnic din suma investita 1.440 USD ( R.O.I. 440.00 $) Depozitele mari cresc castiguri mari zilnic. Link inscriere:
https://laser.online/?referrer=Anicuta
Laser Online este un fond de investiții Ón cele mai avansate aplicații ale tehnologiei laser pentru medicină, informatică și alte domenii de activitate.

Raspuns: Buna ziua. Rog mai multe detalii pe valilig@yahoo.co.uk.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton