Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Incursiune in mintea cumparatorului: Care sunt prioritatile sale?

de
1111 0 11 Mai. 2015
Marketing


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Pentru a vinde, trebuie sa stim cum gandesc potentialii clienti. Ei bine, si dumneavoastra ati fost, probabil, client, apoi vanzator, apoi client. Sa luam un exemplu, masina personala sau a firmei. In afara casei, masina reprezinta bunul nostru material cel mai de pret.

Achizitionarea unui autoturism se poate solda fie cu bucurie, fie cu neplaceri, in functie de experienta, norocul si onestitatea care intra in joc. Principalele plangeri ale cumparatorilor de masini sunt cele legate de calitatea indoielnica a materialelor, pieselor si agregatelor, precum si service-ul defectuos.

Si cumparatorii trebuie sa aiba in vedere cateva aspecte importante, cand isi cumpara un automobil, indiferent daca este nou, uzat, cumparat de la un fost proprietar sau o firma de vanzari auto.

● In primul rand, fii sceptic in privinta reclamelor si promotiilor din domeniul cu motor. Uneori, oferta este valabila pentru anumite modele sau doar in anumite conditii. Dotarile gratuite sau cadourile se pot traduce intr-un pret mai mare, de regula ascuns.

● Inainte de a face pasul, informeaza-te in legatura cu modelul pe care vrei sa ti-l cumperi. Vrei un Renault Clio? Vezi ce preturi sunt pe piata si cat te costa sa-l intretii, sa-l imbunatatesti si mai ales ce impozite si taxe presupune motorizarea sa.

● Cumpararea unei masini noi, vanzarea celei vechi si finantarea noului “proiect” sunt trei etape diferite. Orientarea spre un alt dealer auto este “arma” ta cea mai de pret. Esti liber sa alegi altceva, daca oferta curenta nu te multumeste.

● In negocierea cu dealerul, incearca sa obtii in mod repetat cel mai bun pret. Asigura-te ca pretul contine toate taxele si nu vei avea surprize, dupa ce urci la volanul noii tale masini.

● Nu merge la “cumparaturi de masini” singur. In cel mai bun caz, trebuie sa ai pe cineva cu tine. Sa nu crezi ca dealerii sunt prietenii tai. De regula, sunt platiti la comision, deci vor incerca sa obtina un pret mai mare. Totul se negociaza, indiferent de spusele vanzatorului de masini.

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii




● Cand iti cumperi o masina veche, consulta cartea sa tehnica, istoricul de revizii, actele si da-o pe mana unui mecanic auto, care-ti va spune ce probleme are.


Tags: clienticumparatorivanzaridealermasinamasinicumparare masini

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Incursiune in mintea cumparatorului: Care sunt prioritatile sale?
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei De Afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Cum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile

de Teo Manole
08 Iun 2016
S-ar putea sa fiti surprinsi atunci cand descoperiti ca exista o diferenta mare intre ceea ce compania vinde si ceea ce clientii cumpara de fapt....

Cum sa creati loialitatea clientilor

de Andreescu Sorin
24 Mai 2016
Un aspect la care trebuie sa aveti grija in cadrul actiunilor de marketing este sa determinati mixul optim intre canalele de comunicare alese astfel...

3 moduri in care sa castigi increderea clientilor

de Teo Manole
12 Mai 2016
Oamenii sunt sensibili la produse ieftine, dar de calitate acceptabila. Sunt atractive pentru ca le permit sa cumpere mai mult cu aceeasi suma de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Parteneriat in domeniul productiei de mobilier din lemn masiv

Intrebare: Buna ziua,

Caut un partener pentru dezvoltarea unei afaceri in domeniul productiei de mobilier modern din lemn masiv. De dorit este ca partenerul sa se implice atat financiar cat si managerial, in special pe partea de marketing.
Biomobila SRL are ca domeniu de activiate productia de mobilier de lemn masiv cu finisaje ecologice. Pana in prezent au fost produse piese de mobilier unicat cu design propriu sau cu designul clientului. Pentru vizualizarea catorva piese de mobilier produse se poate accesa pagina de facebook: biomobila &biojucarii.

Raspuns: Avem soluții de finanțare pentru nevoile dvs. de afaceri mici și mijlocii; Fonduri de...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton